הפנינג פורים מוצלח בראשל"צ



רבבות מתושבי ראשון לציון ניצלו את מזג האוויר הנעים ויצאו לחגוג את פורים במוקדי החגיגות בגן המושבה, רחבת העירייה במזרח העיר ופארק שיקמה במערב.

רבבות מתושבי ראשון לציון ניצלו את מזג האוויר הנעים ויצאו לחגוג את פורים במוקדי החגיגות בגן המושבה, רחבת העירייה במזרח העיר ופארק שיקמה במערב. החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש הכינה לתושבי העיר ראשון לציון והבאים בשעריה קרנבל פורים ענק וססגוני.

הורים רבים הגיעו הבוקר (ראשון) עם ילדיהם המחופשים, לחגיגה גדולה של מוזיקה, ריקודים וצבע . בין הבמות, הדוכנים והמתקנים המתנפחים ניתן היה לראות פעלולנים, ואקרובטים על קביים שהכניסו צבע וחיים מדרחוב עמוס התחפוסות.



החברה העירונית הביאה השנה את מיטב כוכבי ערוץ הילדים ולראשונה הרחיבו את החגיגות למערב העיר (פארק שקמה) שם  נהנו תושבי העיר מחגיגה אמיתית, מופע של יובל המבולבל, דוד חיים ,מתקנים מתנפחים ובובות ענק.

במרכז העיר,בין האירועים המרכזיים לילדים בגן המושבה וכיכר העירייה ניתן היה לראות את כוכבי הילדים כגון  סבא טוביה, משה דץ והכבשה שושנה, עודד פז (פיג'מות), הופ ילדות ישראלית תחרות תחפושות, מתחם מקפצים, מתנפחי ענק, ליצנים ותיאטרון רחוב, סדנאות יצירה ועוד. את המופעים חיממו רקדני החוגים של החברה העירונית.

שרון חזיז הגיע עם צוות צילום מערוץ המוזיקה (24) והשתלבה באווירת החג כאשר ליקטה דמויות מעניינות והעבירהבשידור חי ראיונות עם מחופשים מקומיים כולל ראיון עם ראש העיר מר דב צור שמשך את תשומת ליבם של חוגגי מתחם המתנפחים שהתקבצו סביבו בתחפושות ססגוניות.

על אף גיבורי התרבות החדשים והאירועים החדשותיים הרבים, המספקים דמויות רבות אליהן אפשר להתחפש, רובן המוחלט של התחפושות שנראו השנה היו רגילות למדי. הילדים בחרו להתחפש לשוטרים, בוקרים, נסיכות או פרפרים, והשאירו את התחפושות של מועמר קדאפי וג'סטין ביבר בבית.

הפנינג פורים ברחבי העיר היה מאורגן ומאובטח למופת ובחברה העירונית כבר מכינים את האירוע הבא בחו"ל המועד פסח- עדכונים בקרוב !!!!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה