פסח בסגנון הוליוודי בראשון לציון



"פארק הקולנוע" על חוף ימה של ראשון לציון- פסטיבל ענק וצבעוני הכולל פעילויות מיוחדות ומגוון מתחמים, סדנאות ואטרקציות לכל בני המשפחה.

אם תמיד חלמתם לראות איך מצלמים סרט קולנוע אמיתי, איך בונים תפאורה תלת ממדית לסרט, ואיך קופצים הפעלולנים מגבהים... תוכלו להגשים את החלום בפסטיבל חוויתי מהסרטים, שיתקיים על הטיילת בחוף ימה של ראשון לציון , בחול מועד פסח בין התאריכים 20-22/4/2011.

 

 לראשונה בישראל, יוקם במסגרת הפסטיבל, פארק קולנוע ענק בהשראת אולפני הסרטים ההוליוודיים. ילדים, הורים וכל חובבי הקולנוע והאטרקציות יוכלו לגעת, לחוות ולהרגיש את "מאחורי הקלעים" של תעשיית הקולנוע, להיפגש עם "דמויות מפורסמות" מסרטים בגודל טבעי ולהשתתף במגוון פעילויות והפעלות ברוח עולם הקולנוע והסרטים.

ברחבי הפארק הענק יוצבו מתחמים רחבי ידיים, שעוצבו במיוחד לפסטיבל.  המבקרים יוכלו להכיר מקרוב את תעשיית הסרטים, ליהנות ממגוון מופעים וסדנאות יצירה, להצטלם עם דמויות מפורסמות מהסרטים ולהרגיש חלק מתעשיית הקולנוע העולמית.

במרכז הפסטיבל -מתחמי פעילויות שעוצבו עפ"י ז'אנרים קולנועיים אהובים:

מתחם אקשן ופעלולים- מתחם שכולו אדרנלין, בו ניתן לראות כיצד באמת מבוצעים הפעלולים המפחידים בסרטי הפעולה. פעלולנים מקצועיים יציגו לקהל קפיצות מגגות,  נפילה מגובה רב, קרבות אקדחונים ועוד מגוון פעלולים מסמרי שיער.

פסטיבל ענק וצבעוני הכולל פעילויות מיוחדות ומגוון מתחמים, סדנאות ואטרקציות לכל בני המשפחה בפארק קולנוע ענק שיוקם על חוף ימה של ראשון לציון.

יריד  "המערב הפרוע" - מפגש עם אינדיאנים וקאובויים, הפעלות ודוכני אוכל מהסרטים.

מתחם גיבורי על - מופעי אקרובטים אוויריים המטפסים על קירות טיפוס,  קופצים על רשת קורי עכביש, חווים הרפתקה ומפגינים אומץ לב.

מתחם  אגדות ילדים - מצטלמים עם דמויות מאגדות הילדים ומשתתפים בסדנאות יצירה מהקולנוע ועוד.

מתחם "מצלמים סרט ישראלי" - לחוות  איך צולמו הסרטים של פעם בתוך סט צילום של סרטים ישראלים מוכרים.

מתחם "מתנפחים מהסרטים" - שודדי הקאריביים, הטיטניק, טירת קסמים ועוד מתקנים מחכים לילדים במתחם מתנפחים אטרקטיבי בהשראת הקולנוע.

 באי הפסטיבל יוכלו לבקר בשדרת כוכבים מיוחדת, בה ניתן יהיה להצטלם ולהתחכך עם גדולי השחקנים של הקולנוע העולמי והישראלי-שיגולמו על ידי שחקנים ופנטומימאים.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "הפרויקט הייחודי והחדשני שבמסגרתו יבנה פארק קולנוע מיוחד שטרם נראה כמוהו בישראל, הינו חלק ממדיניות העירונית.  כעיר אשר התרבות והפעילות החווייתית לכל בני המשפחה הינה בראש סדר עדיפויותיה,  אנו שמחים לספק לכלל תושבי הארץ את ההזדמנות ליהנות מפעילויות תרבות ייחודיות. כל המבקרים בפארק הקולנוע יוכלו להרגיש שאמריקה והוליווד זה כאן- בראשון- לציון.  בדיוק כמו בעולם הקולנוע,  גם העיר ראשון הינה עיר צעירה, תוססת, מרתקת, מאתגרת  ומפתיעה, ובפסח הקרוב היא תהפוך למוקד הפנאי והתרבות למשפחות מכל רחבי הארץ".

# פארק הקולנוע יפתח שעריו לקהל המבקרים בחול מועד פסח, בתאריכים 20-22/4/2011 על חוף ימה של ראשון לציון (ימים ד'-ה' 10:00-19:00, ו'  10:00-16:00)

מרכז מידע , הפצה ומכירת כרטיסים: 03-9666141
אתר האינטרנט
www.hakartis.co.il 

מחיר כניסה: 35 ₪

# הנחות והטבות לתושבי ראשון לציון וועדי עובדים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה