עשרות אלפי מבקרים בפארק הקולנוע



פארק הקולנוע בראשון לציון סימן את האירוע המרכזי באירועי חול המועד הארציים ומשך אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ

פארק הקולנוע בראשון לציון סימן את האירוע המרכזי באירועי חול המועד הארציים ומשך אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ שהגיעו בהמוניהם והשתלטו על כל חניה פנויה משדרות משה דיין בואכה חניון חוף ימה של ראשל"צ.

עובדי החברה העירונית, סדרנים ושוטרי משטרת ראשון לציון התפרסו מאזור הסופרלנד וניווטו את המבקרים למרות העומס לחניות פנויות ולהסעים שיצאו מחניון האגמון והסופרלנד.

הפארק איכלס כ- 20,000 איש ביום ולמרות הגשם ומזג האוויר החורפי שפקד את היום האחרון של של הפנינג הקולנוע הגיעו אלפי מבקרים חמושים במעילים ומטריות ולא ויתרו על האטרקציה ומקום הבילוי המשפחתי הכי משתלם באירועי חול המועד.

כל מי שחלם לראות איך מצלמים סרט קולנוע אמיתי, איך בונים תפאורה תלת ממדית לסרט, ואיך קופצים הפעלולנים מגבהים יכול היה להגשים את החלום בפסטיבל הקולנוע שהתקיים בחול המועד על הטיילת בחוף ימה של ראשון לציון, שהוקם לראשונה בישראל.

ברחבי הפארק הענק הוצבו מתחמים רחבי ידיים, שעוצבו במיוחד לפסטיבל.  מעל ל- 50,000 מבקרים  שהגיעו לפסטיבל בשלשת ימי חול המועד (רבעי-שישי) הכירו מקרוב את תעשיית הסרטים, נהנו ממגוון מופעים וסדנאות יצירה, הצטלמו עם דמויות מפורסמות מהסרטים והרגישו חלק מתעשיית הקולנוע העולמית.

פארק הקולנוע הוקם בהשראת אולפני הסרטים ההוליוודיים. ילדים, הורים וכל חובבי הקולנוע והאטרקציות זכו לגעת, לחוות ולהרגיש את "מאחורי הקלעים" של תעשיית הקולנוע, להיפגש ולהצטלם עם "דמויות מפורסמות" מסרטים בגודל טבעי  כמו כן ניתן היה להשתתף במגוון פעילויות והפעלות ברוח עולם הקולנוע והסרטים.

ההפנינג המרשים סומן כהצלחה גדולה ובחברה העירונית מקווים להפוך את האירוע למסורת קבועה בחול המועד פסח.

# כנסו לסקר בדף הבית והביעו דעתכם בקשר להקמת פארק הקולנוע בתחומי העיר-תודה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה