למעלה מ-5000 מבקרים במוזיאון העירוני



הקהל הרב ביקר בתצוגות המוזיאון, נהנה מהופעתו של השחקן אמיר לוי, שגילם את המורה דוד יודלוביץ בחדר הכיתה המשוחזרת.

למעלה מ-100 אלף איש ביקרו בעיר ראשון לציון במהלך חול המועד פסח, כ-70 אלף בפארק הקולנוע, כ-20 אלף בחי-כיף וכעשרת אלפים בפסטיבל האקולוגי "הכדור בידיים שלנו" בפארק נאות שקמה. אבל ההפתעה ציפתה דווקא במוזיאון ראשון לציון, אותו גדשו קרוב ל-5,000 איש מכל רחבי הארץ.

הקהל הרב ביקר בתצוגות המוזיאון, נהנה מהופעתו של השחקן אמיר לוי, שגילם את המורה דוד יודלוביץ בחדר הכיתה המשוחזרת. ילדים יצרו ונהנו בסדנת החימר בניצוחו של האמן משה פלג, בהשראת התערוכה החדשה "חומר מן הרוח", ולקינוח התרגשו המבקרים מן מיצג האור-קולי החדש בבאר המושבה המספר את סיפור מציאת המים בראשית ימי המושבה. הביקורים התקיימו ללא תשלום, בחסות בנק הפועלים.

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, אמר "השקענו משאבים רבים במגוון אירועי תרבות, בילוי ופנאי במהלך חול המועד פסח, ואני שמח שמאות אלפי אנשים פקדו את העיר ונהנו בה. אני שמח במיוחד שאלפים רבים בחרו לבקר במוזיאון וליהנות מההיסטוריה המרהיבה של העיר הזו". 

מנהלת המוזיאון, נאווה קסלר, ציינה כי "בחודשים האחרונים אנו רואים עניין מחודש במוזיאון הוותיק.  מתחילת השנה חל גידול של 86% במספר המבקרים בתשלום במוזיאון לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אנו מקווים להמשיך ולהציע לקהל תערוכות חדשות ומעניינות ומזמינים את מי שעוד לא ביקר להגיע וליהנות מאחד ממוזיאוני ההתיישבות הוותיקים ביותר בארץ והגדול ביניהם".

המוזיאון הוא מתחם היסטורי המציג בפני מבקריו את סיפורה של המושבה כמבשרת את ראשית צמיחת סמלי הלאום וההתיישבות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה