מיומנה חוגגת 15 שנה בראשל"צ



לרגל האירוע קיבצה מיומנה את מיטב אמניה מרחבי העולם למופע חד פעמי של קצב, תנועה, שירה, טכנולוגיה והומור....

במופע החגיגי בראשון לציון הציגה מיומנה חמש עשרה שנה להקמתה, מה שהופך את כל האירוע בפסטיבל האביב לחגיגי עוד יותר. לרגל האירוע  קיבצה מיומנה את מיטב אמניה מרחבי העולם למופע חד פעמי של קצב, תנועה, שירה, טכנולוגיה והומור, המשלב את מיטב יצירות הקבוצה לאורך השנים.. מיומנה,בחונטוס,אדרבא,מומנטום....ועוד הפתעות מרגשות.



במופע נחשפו קטעים מיוחדים בפעם הראשונה לקהל הרחב ושולבו קטעי וידאו ייחודיים והומוריסטיים המציגים את מיומנה מהחלום ועד היום. התוצאה היא מופע מרהיב שללא ספק יותיר אתכם משתאים ומצפים לעוד.



העוצמה שבהשתתפות בהופעה של מיומנה נובעת לא רק מהיכולות הטכניות המרשימות של המבצעים אלא גם מיכולתם לסחוף את הקהל אל תוך המופע. סוד ההצלחה הזה הוא מה שהפך את מיומנה, עשור וחצי לאחר הקמתה, לאחד המופעים המצליחים בעולם. לשמוע את הלמות כלי ההקשה והמוסיקה, לראות את ביצועי המחול המרהיבים, להתרגש מהשילוב התיאטרלי של יצירתיות ואנרגיה ולצאת עם טעם של עוד - המופע של מיומנה היה חוויה מוטרפת לכל החושים.



"מיומנה" היא קבוצה רב-תרבותית שנוסדה בשנת 1996 בתל אביב ופיתחה שפה ייחודית המבוססת על מיומנויות, קצב, אפקטים חזותיים, ומעל לכל - יצרתיות והומור. במשך כל שנות פעילותה הופיעו חברי מיומנה לפני למעלה מחמישה מליון צופים ביותר משבעים ערים מרכזיות בעולם. הקבוצה מונה כ-100 חברים (שחקנים, צוות טכני, הפקה ושיווק) המגיעים מרחבי העולם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה