הסופר רוני סומק מפגש עם חובבי קריאה



המפגש התקיים ביוזמת משרד התרבות והספורט ומרכז הספר והספריות בישראל אשר מקיימים בכל רחבי הארץ

הסופר והמשורר המוערך, רוני סומק, הגיע למפגש חד פעמי עם חובבי קריאה באספרסו בר בראשון לציון, במסגרת אירועי .

המפגש התקיים ביוזמת משרד התרבות והספורט ומרכז הספר והספריות בישראל אשר מקיימים בכל רחבי הארץ, זו השנה השנייה, אירועי ישראל קוראת: חודש הקריאה והספרות. מאות אירועי תרבות סביב הספר, הקריאה והסופרים. סיורים בעקבות ספרים, מפגשים עם סופרים, ערבי תרבות, שעות סיפור והפעלות מגוונות.

החודש, נוסף נדבך מיוחד, תוכנית "קוראים בקפה", אשר כוללת מפגשים עם משוררים וסופרים בבתי קפה. בראשון לציון, הופיע בשבוע שעבר, המשורר רוני סומק בפני קהל של חובבי וכותבי שירה ב"אספרסו בר".

הוא סיפר על ראשית דרכו כמשורר על כתיבתו לאורך השנים ועל עבודתו כיום בסדנאות הכתיבה. כמו כן, קרא סומק משיריו וענה לשאלות הרבות שהופנו אליו מקהל המשתתפים. המפגש התקיים הודות לרשת "כותר ראשון" אשר ארגנה את הוצאתו לפועל.

במהלך החודש הקריאה והספרות יתקיימו בראשון לציון פעילויות רבות נוספות הפתוחות לקהל הרחב; מפגש "על ספת הגרפולוג" - הצצה לאישיותם של משוררים וסופרים דרך כתב ידם, מפגש  סיפורים "סביב שולחן היין" ומופע מוסיקלי חגיגי "את תלכי בשדה" במלאות מאה שנה להולדת לאה גולדברג.

פרטים על כל אלה ועל אירועים נוספים לילדים, לנוער ולכל המשפחה ניתן למצוא באתר אינטרנט של רשת "כותר ראשון"- www.kotar-rishon-lezion.org.il.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה