קופה ראשית עונה 4



קופה ראשית, הסדרה האהובה, הקלילה, המשחררת והמאוד מצחיקה, חוזרת לעונה 4 אחרי פגרה ארוכה וגם מעלה הילוך.

אל כוכבי הסדרה - קרן מור, נועה קולר, דב נבון ואמיר שורוש שמגלמים את דמויותיהם של כוכבה, שירה, אמנון וראמזי עובדי רשת הסופרים "שפע יששכר", מצטרפים בעונה 4 שני שחקני חיזוק וותיקים - תקווה עזיז (כרמלה מ'חגיגה בסנוקר') ודב רייזר.

עזיז, בת ה-85, שיחקה בלא מעט סרטים וסדרות במהלך למעלה משישים שנות קריירה. בעונה 4 של קופה ראשית, היא צפויה לגלם את דמותה של לקוחה מבוגרת שחביבה על ראמזי במיוחד.

דב רייזר בן ה75 מצטרף על תקן פרופסור באקדמיה ללשון עברית.

עוד ליהוקים מפתיעים לעונה 4 של קופה ראשית - 
מתי סרי יגלם את דודי ארמוזה - לקוח עשיר שכוכבה מתכננת עליו.
חי מאור יגלם את פסח - עבריין שראמזי מסתבך איתו
שושה גורן תגלם את גיטה - קשישה שראמזי אוהב ועוזר לה

הסדרה "קופה ראשית" – היא סאטירה  על היחסים היום-יומיים הנרקמים בין עובדי סניף רשת "שפע יששכר" ביבנה. כשאת ההתרחשויות בסניף מתעד צוות צילום, ובין התרחשות להתרחשות השחקנים מתארים לעיני המצלמה החוויות והתחושות שלהם. הדמויות מוחצנות, אהובות ונכנסות לצופים הישר ללב.

הסדרה הפכה ללהיט מעבר לכל הציפיות של המפיקים וערוץ כאן בעצמו -  היא החלה את דרכה בטלוויזיה דווקא בערוץ החינוכית והייתה מועמדת לזכייה בפרס האמי. לאט לאט היא החלה לתפוס מעריצים מכל שכבות הגיל והדמויות בסדרה הפכו לחלק מהשיח היומי. מעונה לעונה מצטרף קהל חדש ונוסף לסדרה והיא כיום אחת מהסדרות היותר אהובות בטלוויזיה הישראלית - איך אומרת כוכבה?  ״גם את ארומה לא בנו ביום אחד״ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה