הסדרה יומנו של ג'יגולו -סקסי מותח ומלא ברומנטיקה



יומן של ג'יגולו: הסדרה המקסיקנית בחדשה שכובשת את הצופים בנטפליקס נוצרה על ידי סבסטיאן אורטגה למרות השם של הסדרה מדובר בשילוב של מותחן, דרמה ורומנטיקה, אפילו עם כמה נגיעות של מלודרמה.

עלילת הסדרה מספרת על חייו של הג'יגולו הפופלרי שמתחילים להתפרק כשהוא מסתבך בענייני המשפחה של לקוחה ומפר את הכלל הבסיסי של עבודתו: "אל תתאהב".

הסדרה מספרת לנו כיצד הגיבור מסכים לקיים מערכת יחסים עם בתו של לקוח, מקבל את העמלה רק תמורת כסף, אבל אז התחושה כלפי הצעירה חזקה יותר והוא חייב לשלם מחיר יקר מאוד, תוך שהוא נושא את הסוד הבלתי נסלח .

במהלך הסדרה הגיבור מצהיר שפעילות המינית שלו מרמזת על כך שזו "עבודה כמו כל עבודה אחרת" ומניח ש"בסופו של יום כולנו מכרנו את עצמנו תמורת משהו". בנוסף הוא מציג נשים עשירות וחזקות שמחפשות לממש את הפנטזיות המיניות  המודחקות שלהן בעזרת הכסף. מה שהן לא יוכלות לעשות בבית עם הבעל הן משתחררות וממשות עם נערי הליווי. 

הסדרה גם נופלת לקלישאה שאסור לעובדי מין להתאהב, שכן זה לא יאפשר להם להמשיך ולעסוק בזנות. לפיכך, עלילת הסדרה מתמקדת בדיוק בעובדה שחולשתו של האיש הזה שנראה כאילו בנה אימפריה היא דווקא אהבה.

הסדרה צולמה בארגנטינה וכוללת  10 פרקים לצפייה. 

תהנו 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה