עידו רומי חבר לבר הברשבסקי



איש הקריאייטיב ויחסי הציבור עידו רומי חבר השבוע לבר הברשבסקי שחוגג השנה 20 שנות קיום ונכנס כשותף חדש עם קבוצה חדשה, לבשורה שעשויה להרעיד את העיר...או לפחות את הסצנה הלילית .

המקום שהקדים את זמנו והביא אלינו תכנים שטרם נראו במחוזותינו, מהרכבי טכנו וג'אז הזויים עד לאירועי מחתרת נישתיים וקהל לקוחות נאמן וותיק אמור לעבור שיפוץ ומתיחת פנים עדכנית במיוחד שתחזיר את ה "דאנס פלור" לקידמת הבמה .

עידו רומי :"לא חשבתי שאחזור לחיי הלילה, בטח לא בחורף, אך עם זאת הריק שנוצר בעקבות המגמה לברי רחוב ברחוב רוטשילד במתכונת של ישיבה, נשנוש ובירה הביאה אותי להיות חלוץ ומייצג את מוסיקת הטכנו שמחזיר את רחבת הריקודים לעניינים" .

אחד מסמלי המקום הכי גדולים ובעליה של המקום שיישאר בקבוצה החדשה, ניר ברזני, שנכנס לפני 15 שנה בגיל 21 לקבוצת הבעלים :"המקום יקר לליבי ומלבד זאת אני חושב שאין כמוהו באיזור מבחינת המבנה, ההסטוריה והיכולת שלו להעביר תרבות דרך צלילים ואנשים בסיפור חדש/ישן. אנחנו מבטיחים שבקרוב תוכלו לשמוע על המקום החדש/ ישן ולבוא לראות משהו שטרם נראה...לפחות באזורנו"


אז למה לצפות? בחודש דצמבר ניפרד מהמתקן הישן המוכר לנו ב-2 אירועים גדולים , האחד יומולדת של עידו רומי ב-14.12 (נלחמים בדוב) והשני 20 שנה לברשבסקי ותחילת ההפיכה ב-30.12 .

בחודש ינואר המקום ייצא לשיפוצים ונביא אליכם את הnuminumi

צילום יחצ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה