1 דיקסי, 2 לספטמבר, 3 שנים.



למסעדת הדיקסי בעיר היין מגיע מזל טוב. בחודש הקרוב תחגוג המסעדה המדוברת שלוש שנות פעילות בניצחונו של השף חיים כהן, בסימן מנות חדשות, קהל סקרן והרבה פלאשים. דיקסילדת שמח.

רשת הדיקסי הידועה, השייכת לשף חיים כהן, נחתה בראשון-לציון לפני שלוש שנים, ומאז הכנפיים ברוטב חמאה מתעופפות מעל גגות העיר ללא הפסקה. הצעירים משוגעים על המנות המיוחדות והבר המרשים, המבוגרים מתחברים לאווירה האינטימית ולא מתביישים להזמין גם קוניאק והרוח נושבת חמימה. אין הרבה מסעדות כאלה באזור, שמושתתות על קהל עקבי ושף מדופלם בקהילה הגסטרונומית בישראל. לכן בקרוב, או ליתר דיוק ב- 2.9, אותו קהל עקבי שגדל עם הדיקסי, יגיע לצבוא את סניף ראשון לציון - מסעדת הדיקסי תתחדש בזר על הראש לרגל שלוש שנים של קולינריות אידיאלית.

בתפריט החגיגה, הקהל והאוכל במקום הראשון. את האירוע נתחיל בקבלת פנים עם שפע של שתייה וטעימות בנוכחות השף חיים כהן ושאר הצוות של המסעדה. כאמור, שלוש שנים לדיקסי הם חד משמעית סיבה למסיבה עבור הרשת ובמיוחד עבור השף שרואה בראשון לציון עיר חלוצית. עובדה זו באה לידי ביטוי לא רק בגישה המחבקת ואווירת הנרות, אלה גם באוכל עצמו. דיקסי תשיק בהזדמנות זו מנות חדשות ומעניינות; המנות הראשונות יתחדשו בסלט שעועית ורצועות עוף אסייתיות ובמנת ניוקי גבינות ועגבניות. את בעלי הקיבה הגדולה כנראה תסקרן הידיעה כי הדיקסי הכניסו המבורגר חדש בריבת בצל ומנת פרגיות במילוי פטריות ופרמז'ן. כמובן שלא רק הבשר יזכה בחברים חדשים – הדיקסי מזכירים לנו שגם דגים זה מזין, וזה היה רק עניין של זמן עד שהחליטו להכניס פילה מוסר ים לתפריט העיקריות.

נשמע מפנק, על זה אין עוררין. אלכוהול חופשי, שמחה, חיוכים, מתאבנים ומנות חדשות מכל קצוות התפריט. חסר משהו במשוואה? לכם לא, לדיקסי כן. לרגל הרסיטל, הוחלט בדיקסי שחודש ספטמבר יהיה בסימן פינוק. יריית הפתיחה תישמע ב 2.9 ותמשך עד סוף החודש. כל הלקוחות אשר יסעדו בדיקסי במהלך תקופה זו ייהנו משלל מנות מיוחדות ופינוקים. הדיקסי חושבים ששלוש שנים זה מאורע משמח והם בהחלט רוצים ובעיקר יודעים לשמוח עם הלקוחות שפוקדים את כסאות המסעדה.

אם לא הייתה סיבה לחגיגה, היינו בטוחים שדיקסי החליטו להתפזר. מסעדה זה אמנם עסק, אבל בראשון לציון, ככל הנראה, דיקסי זו משפחה. זה מעצמה של ארוחות. מקום בו החגיגה פוגשת באנשים, והאנשים פוגשים בדיקסי. את המשאלה לשנה הבאה תביע הדיקסי, לנו רק נותר לטעום אותה. מזל טוב!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה