ליאורה שרבי - נציגת ראשל"צ בתוכנית "המיזם" בערוץ 2



ביום שני הקרוב (12.5.14) תעלה בערוץ 2 התוכנית "המיזם" שבמסגרתה מתמודדים שיעברו את האודישן הראשוני מול פאנל השופטים יעברו לשלב לכבוש את לב הצופים בבית בשידור חי.

בשנים האחרונות הצליחו צעירי ישראל להיכנס חזק לתחום היזמות ולהעניק נחת למדינה עם הישגים ורעיונות שלא מביישים אף מדינה מתקדמת בעולם. ברשת החליטו לקחת את אש היזמות צעד אחד קדימה ולתת לקהל הישראלי במה לשלל רעיונות יצירתיים שעוד לא נראו.

ביום שני הקרוב (12.5.14) תעלה בערוץ 2  התוכנית "המיזם" שבמסגרתה מתמודדים שיעברו את האודישן הראשוני מול פאנל השופטים יעברו לשלב לכבוש את לב הצופים בבית בשידור חי.

 

אחת המתמודדות הצעירות בתוכנית היא ליאורה שרבי (24) שנולדה וגדלה בראשון לציון. שרבי אומנם צעירה אך הספיקה להשאיר חותם רב בעזרת כישוריה. מכיתה ד' עד יב' הייתה חניכה בתנועת הנוער הצופים בשבט שורק, לאחר מכן הדריכה שנתיים ומונתה לרשגדי"ת. אם לא די בכך ,המשיכה ליאורה לשנת שירות לפני הצבא דרך תנועת הנוער בפנימיית הנוער ויצו ניר העמק, שם ליוותה את מגמת המשטרה.

לאחר שנת השירות גויסה שרבי לחיל החינוך והוסמכה להשלמת 12 שנות לימוד לחיילי מקא"מ במקצועות המתמטיקה והבנת הנקרא. לאחר חצי שנה עלתה לפקד בבה"ד החינוך בקורס  הו"ד וכחלק מתפקידה הייתה רכזת הוראה. כיום, ליאורה עובדת בעסק המשפחתי YOSAFE כספות וסטודנטית להוראה בהתמחות מתמטיקה במכללת לוינסקי. בעתיד מתכננת ליאורה להקים את המיזם שלה ולסיים את התואר.

שרבי לא נפלה רחוק מההצלחה המשפחתית, היא הבת הקטנה ליוסף וניצה שרבי שבעצמם הינם אנשי עשייה ואחות לשתי אחיות ואח . ליאורה ספגה את השליחות בחינוך והדרכה עוד מהבית, כבת לאימא ,ניצה שרבי, שמתעסקת מזה שנים בהוראה וניהול. יחד עם זאת ספגה את הרצון להקים עסק וליזום, כמו שראתה את המודל המשפחתי ששידר אביה, יוסף שרבי.

ליאורה ספגה את רוח ההצלחה גם אצל האחים הגדולים: עדי (31) דוקטורנטית במכון וייצמן, שלומית (30) עורכת דין ואבירם (28) סטודנט לראיית חשבון ומורה למתמטיקה. "המשפחה דוחפת את ליאורה להשתתף בתוכנית זו, מעודדים, תומכים ומשתפים פעולה. על אף החששות שחשיפה יכולה ליצור. אנחנו ללא ספק תומכים ובטוחים שתצליח בכל דרך שתבחר" מציינת האם ניצה.

עוד לא יודעים איך מצביעים? היכנסו לאתר רשת-
http://reshet.tv/Shows/hameyzam/videomarklist,234624/


מאת: הילה סולימני


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה