מיי פיינגולד באירוויזיון-הכל התחיל בראשון לציון



מיי פיינגולד הראשל"צית קיימה את החזרה השנייה על במת האירוויזיון עם השיר "Same Heart" ואחר כך התמסרה למסיבת עיתונאים עם התקשורת הזרה: "החזרה היתה מצוינת, ויתרנו על השכיבה על הבמה ותיקנו תאורה", אמרה, ועל עצמה הוסיפה: "'כוכב נולד' שינתה את הדרך שלי, אני אוהבת את 'דיווה' ודנה אינטרנשיונל". בתשובה לשאלה האם היא מוכנה כבר להופעה באירויזיון אמרה פיינגולד: "I Was Born Ready"


מיי פיינגולד, נציגת ישראל לאירוויזיון 2014, קיימה היום (שבת) בשעות הצהרים את החזרה השנייה על השיר "Same Heart", על בימת האולם הענק שבו יתקיים האירוויזיון בקופנהגן. מיד אחרי החזרה התקיימה מסיבת העיתונאים הרשמית של המשלחת הישראלית.

מצילומי הוידיאו שעלו לרשת מזוויות שונות, ניתן לראות שפיינגולד די "שורפת את הבמה" בביצוע של השיר - הולכת קדימה, ואחורה, ימינה ושמאלה, ומחליפה כיוונים, כשצמד הרקדניות מלווה אותה מהפזמון הראשון, וצלם שנמצא על הבמה יחד עם העוזר שלו, מקיפים אותה במעגל גדול כשהם רצים סביבה במהירות.

"החזרה הייתה מצויינת, עשינו שינוי קל בכוריאוגרפיה", אמרה מיי פיינגולד לעשרות העיתונאים שנכחו במקום, והסבירה: "ויתרנו על השכיבה על הבמה לאחר שראינו את הצילום מהחזרה הקודמת. בנוסף, למעט שינויים מינוריים בתאורה שעדיין צריך לעשות, הכל מושלם".

על השיר  "Same Heart" אמרה: "נכון, זה לא שיר שאני כתבתי, אבל למעשה הוא מספר את סיפור החיים האישי שלי. את השיר כתב בחור מוכשר בשם רמי תלמיד. מאוד התחברתי למילים, ולמרות שלא ילדתי את השיר, בהחלט אימצתי אותו, ואני מרגישה שהוא שלי".

"'כוכב נולד' עשתה לי את העבודה"

על בימת מסיבת העיתונאים ישבו ביחד עם מיי פיינגולד רקדניות הליווי שלה, מרין טרמץ ושרון לגזיאל שגם אחראית על הכוריאוגרפיה, המעבד והמפיק המוזיקלי של השיר אבנר חודורוב, הבמאי של ה"נאמבר" עוז מורג, הבעל והמפיק בפועל ליאור נורדמן, הסטייליס בר רביבו, מנהל יחסי הציבור עופר מנחם והמפיקה טלי אשכולי.

מיי פיינגולד סיפרה לכתבים הזרים על הילדות בראשון לציון, ואיך שכבר בגן הילדים היא הייתה הזמרת הראשית של הגן, על לימודי האופרה והבלט וכן על הרכבי הרוק בהם הייתה חברה. "הייתי מאוד מוכרת במוזיקת המועדונים המחתרתית, אבל רציתי להגיע לכולם. הטלפון שהזמין אותי להיבחן ל'כוכב נולד' בהחלט עשה את העבודה ומאז הכל היסטוריה", אמרה. 

"I Was Born Ready"

לדברי פיינגולד, השיר הישראלי האהוב עליה בתולדות האירוויזיון הוא "דיווה". "דנה אינטרנשיונל היא מדהימה, גם כזמרת וגם כאדם, היא הייתה שופטת בעונה שלי ב'כוכב נולד'", החמיה פיינגולד לקולגה, והוסיפה: "אבל תמיד הייתי גאה ומאוהבת בשיר שלנו לאירוויזיון, לא משנה אם הוא הצליח או לא. לאיזבו היה שיר מדליק, מורן מזור הייתה מצויינת וגם את טיפקס אהבתי. כמובן ש'הללויה' הוא שיר מדהים שנשאר להיט בישראל עד היום".

על המשך ההכנות אמרה: "את הזמן שלנו בקופנהגן אנחנו מנצלים בעיקר לחזרות ושיפורים של הנאמבר. יש לנו חדר חזרות בעיר ובו אנחנו עובדים כל יום. בנוסף עשיתי המון קניות, בעיקר צעצועים לבת שלי, וכשסיפרתי למישהו שאני רוצה לעשות משהו אקסטרימי וללכת לטיבולי, הוא שאל אותי אם אירוויזיון זה לא מספיק אקסטרימי".

לשאלה אם היא מרגישה כבר מוכנה לעלות לבמה ביום חמישי ולבצע את השיר "Same Heart" ענתה מיי: "I was born ready".

מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן

קרדיט: ליאון קיכלר | mako |


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה