חגיגות פורים וסן פטריק ב-55 דראפט & מור



55 דראפט & מור יוצאים בחודש מרץ שמח במיוחד אשר בו שמחות כפולות: פורים וסן פטריק דיי. במסגרת חגיגות פורים תיערך תחרות תחפושות בשלושת ימי החג בפאב, בכל יום יבחר זוכה מאושר אחד.

הזוכים יקבלו אירוח במתנה בגובה של 150 ₪ וכמו כן את כל האורחים יקפיץ די.ג'י צחי משיח ביום שישי ה-14.3 במסיבת פורים תוססת. ובמרץ החגיגה כפולה ב-17.3 מתקיים יום סן פטריק ולכבודו יתארחו דליה ולהקת דיסקאבר שיבצעו קאברים לשנות ה-80 וגם ינגנו מוסיקה אירית.

לחברי מועדון מציעים בחודש מרץ צ'ייסר בכל ביקור במקום מתנה ופורים השמחה כפולה 2 צ'ייסרים לאירוח במהלך שלושת ימי החג של פורים.


 
55 draft & more הוא פאב בירה איכותי השוכן על גדות האגם במתחם יס פלנט בראשון לציון. במקום תפגשו את מגוון הבירות הרחב ביותר, 55 סוגי בירה מהחבית אשר להם נבנה חדר קירור חכם – מערכת שיובאה מארצות הברית, השומרת את כל הבירות טריות ובטמפרטורה אופטימאלית דרך קבע.

בין הבירות היצע רחב של: אייל חיטה, לאגר, טראפיסטיות, בירות בטעמים ובירות בלעדיות הנמזגות רק בפאב, דוגמת "לה שוף" הבלגית ו"טוכר אורפניקש" הגרמנית, כמו גם היצע רחב בבקבוקים ובניהם גם בירות בוטיק ישראליות.

תפריט האוכל מגוון, עם מנות איכותיות וטעימות המתאימות לליווי בירה ואלכוהול. עסקיות משתלמות מוגשות בצהריים בשבת הכוללות סלט קטן, מנה עיקרית לבחירה וכוס שתייה/ שליש בירה החל מ 69 ₪ לסועד.

במקום ניתן לקיים גם אירועים עיסקיים ופרטיים בתיאום מראש.
 
55 draft & more
רח' המאה ועשרים 4 (מתחם יס פלנט), ראשון לציון
טל': 03-5448888

שעות פעילות:
א' – ו 17.00 ועד אחרון הלקוחות

                                                שבת – 12:00 עד אחרון הלקוחות

קרדיט צילום: דרור כץ.


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה