ליל הסילבסטר בראשון לציון



ליל הסילבסטר עבר ללא אירועים מיוחדים * במתחם הרובע נפגש מפכ"ל המשטרה עם מתנדבי סיירת הורים * מעבר לכביש, בנחלת יהודה, קיים אגף נוער וצעירים מסיבה לבני הנוער נטולת אלכוהול עם דמויות מהממלכה הבריטית

משני צידי המטבע, או יותר נכון- משני צידי הכביש. כאשר במתחם הרובע נפגש מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, עם עשרות מתנדבי סיירת ההורים שהקימו במקום פעילות הסברתית לצעירים תחת הכותרת "אם שותים לא נוהגים" ודאגו שבני הנוער יהנו בתבונה ואחריות, בצד השני, בשכונת נחלת יהודה- קיים אגף הנוער והצעירים בעיריית ראשון לציון, מסיבה נטולת אלכוהול עם מאות בני נוער, שלא היו צריכים לשלם הון כדי להיכנס למסיבת פתיחת השנה הלועזית. מי שחיפש פעילות אנרגטית במקום נשיקה רומנטית, שם פעמיו למתחם הסקייטפארק החדש שבו ליוו מדריכים את הצעירים עד השעה 01:00 בלילה. יתכן שכל אלה תרמו לליל סילבסטר שקט וללא אירועים מיוחדים כפי שדיווחה החברה לביטחון וסדר ציבורי שפרסה ניידות סיור במוקדי בילוי.

מתנדבי סיירת ההורים שפועלים במשך כל השנה במוקדים שונים של בני הנוער, קיבלו חיזוק מוראלי כאשר מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, מפקד מחוז מרכז ניצב ברונו שטיין וצמרת המשטרה, הגיעו לסיור למתחם הבילויים ברובע. המתנדבים קיבלו את פני החוגגים בהסברה, ביקשו להימנע משתיית אלכוהול ולהקפיד על "נהג תורן". בנוסף הם חילקו חומרי הסברה למניעת שתיית אלכוהול וחומרים מסוכנים. נזכיר כי רק בשבוע האחרון, חוברו המצלמות החדשות שהותקנו ברחבי הרובע, למוקד העירוני. המפכ"ל שוחח עם ההורים, שמע על הפעילות של הסיירות בראשון לציון ודיבר בחשיבות הפעילות של ההורים במניעת שתיית אלכוהול בקרב בני הנוער והודה להם ולחבריהם על פעילותם.

כאמור בצד השני, החגיגה הייתה בעיצומה, את פני מאות בני הנוער מכיתות ז' ועד ט' במרכז הנוער "הנחלה", קיבלו מלכת אנגליה, שרלוק הולמס, נסיכה ולורד בריטי, אשר הזמינו אותם להשתתף בקזינו שוקולד וקריוקי- שזה מתחם משחקים שאמצעי ההשתתפות בו היא דרך מטבעות, מטבעות שוקולד. המסיבה המיוחדת יצאה אל הפעול לאחר שבני נוער מקבוצת נוער הנקראת "הפרעת קשב" ביקשה לארגן מסיבה אלטרנטיבית בליל הסילבסטר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה