בימים אלה נפתחה על הטיילת בגן העיר בראשון לציון מסעדה חדשה המתמחה בכריכים מנתחי בשר איכותיים הנעשים במקום.את המסעדה פתחו האחים דז'אן אשר החליטו להיכנס להרפתקה קולינרית חדשה ומאתגרת.

"ברלין"- מעדניית סנדוויצ'ים איכותית חדשה שנפתחה בימים אלה, מציעה כריכים איכותיים לצמחוניים וקרניבורים ארוחות בוקר מיוחדות ותפריט ערב שכולל בירות שונות.
 

על התפריט והאוכל אמון השף אבי דז'אן אשר התחיל את דרכו המקצועית בלימודי בישול בבית הספר "תדמור" ומיד לאחר סיום הלימודים השתלב ב- "פרונטו" של רפי הדר לאחר מכן במשך 4 שנים התמקצע במטבח מול ים והגיע לדרגת סו שף במקום. משם המשיך למסעדת "פרובנס בגליל" ובמהלך השנה הראשונה קיבל ניקוד של מסעדת גורמה.
 
על העיצוב של המסעדה והאווירה במקום אחראי האח הצעיר אייל אדריכל במקצועו שהחליט ביחד עם אחיו להיכנס להרפתקה קולינרית חדשה ומאתגרת. המשלבת את שתי האהבות שלו עיצוב ואסתטיקה עם קולינריה.
 
בין המנות שיוגשו במקום: בנוסף לכריכים ניתן למצוא במקום בר סלטים להרכבה אישית, מרקים, ארוחות בוקר מפנקות, שקשוקה עם אסאדו/מרגז, חביתות ירק שונות, ירקות אנטי פסטי ועוד. טווחי המחירים במקום ינועו בין 25-45. במקום יוצע גם שירות משלוחים.
 
אייל: "הסיבה שבחרתי לפתוח מסעדה ביחד עם אחי הבכור היא כי אנחנו אוהבים לאכול לארח ולהאכיל אנשים, כיף לשמוע תגובות של אנשים ולדעת שהם נהנים מכל טעימה ויותר מזה אני מאמין ביכולות המדהימות של אחי במטבח שבאים לידי ביטוי בניסיון רב שנים.
 
אבי : המוטו שלי אומר שבשביל שמסעדה תצליח צריך 4 דברים יח"צ, מיקום, אוכל טוב, ושירות טוב ואני חושב שאנחנו מצוינים בכולם". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה