ליאור פרץ הודחה מכוכב נולד



בתום ערב קשה ולא צפוי, ליאור פרץ הראשל"צית, שלא עברה את מבחן המסך הראשון וחזרה בגלגל הצלה, הבטיחה בדמעות: "אני לא מוותרת, אני אעבוד קשה ואוציא סינגל". סופיה טייב עם תגובה ראשונה מהמודחת הטרייה

"אני הולכת לעבוד מאוד קשה ולהוציא סינגל", הבטיחה ליאור פרץ תוך כדי שהיא מנגבת את הדמעות ומנסה להתאושש מההדחה, "זה שלב יותר מתקדם, והפעם זה הרבה יותר קשה מהפעם הקודמת. כזכור, ליאור פרץ לא עברה את מבחן המסך הראשון ולמעשה חזרה לתכנית בזכות צביקה הדר שהאמין בה והעניק לה גלגל הצלה.

"בחירת השיר לא הייתה טובה, זה היה מאוד מונוטוני"

מאז חזרתה לתכנית, סומנה ליאור כאחת המתמודדות המבטיחות של העונה וכפייבוריטית של צביקה הדר, היא הצליחה פעם אחר פעם להביא ביצועים מעולים שזכו לאהדת ארבעת השופטים, אך הערב זה השתנה. במסגרת משימת הלילה הלבן, בחרה ליאור לשמוע בעצתו של הדר וביצעה את "בלי לומר מילה" של שלום חנוך. מלבד צביקה, שלושת השופטים האחרים לא הצביעו בעדה והביצוע הסתיים עם 44% בלבד, שכידוע לא מספיקים כדי להרים את המסך.

"משהו מאוד מאוד מוזר קרה כאן", התפלא אסי עזר שעלה לנחם את ליאור בתום הביצוע, ופנה לשופטת ריטה להסברים: "בחירת השיר לא הייתה טובה, זה היה מאוד מונוטוני", היא אמרה, וצביקה לא הסכים: "אני חושב שהיה מצוין וחבל שאין כבוד לרוקנרול".

רני: "ליאור קיבלה עצה לא טובה ושרה שיר שלא התאים לה"

ליאור, יחד עם רינת, טינה והאחים גת עמדו להדחה בסוף הערב, וגם כשלשופטים ניתנה ההזדמנות להציל שניים מהם, ליאור לא הצליחה להתרומם מהמקום האחרון בטבלה ונאלצה לעלות לדו-קרב הדחה מול האחים גת. גם במעמד הזה הודה צביקה הדר: "נטיית הלב הטבעית שלי היא לתת את האחוזים לליאור, אבל מהיכרותי עם שאר השולחן אף אחד חוץ ממני לא יצטרף לזה", מה שהוביל אותו להעניק את האחוזים בסופו של דבר לרינת כהן, "סורי", הוא סיכם.

בסולו ההדחה שלה היא ביצעה את שירו של שלמה ארצי: "היא לא יודעת מה עובר עליי", בעיבוד מעט שונה כשהיא פונה לגבר: "הוא לא יודע מה עובר עליי". לצערה האחים גת עקפו אותה, וליאור נאלצה לעלות לבמה בפעם האחרונה, וכשעיניה נוצצות ועל סף בכי, נפרדה מהשופטים והחברים לנבחרת.

"לצערי הרב ליאור קיבלה עצה לא טובה ושרה שיר שלא התאים לה", רני לא נרגע מהביצוע הראשון של הערב, "וצר לי כי היא באמת זמרת מדהימה וכואב הלב". צביקה המשיך להתעקש שהיה ביצוע מעולה ובירך את ליאור: "את זמרת מעולה ואת תצליחי. קחי את מה שקיבלת פה באהבה". "בא לי חופש, אני רוצה לטוס לחו"ל, וברגע שאני אחזור אני אוציא סינגל, אני לא מוותרת", סיכמה באופטימיות.

קרדיט צילום: סיגל מזרחי

קרדיט: סופיה טייב | הכוכב הבא | mako.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה