הדור הבא של המוקד העירוני נולד



לפני כארבעה חודשים סיפרנו את סיפורן של ארבע עובדות המוקד העירוני בעיריית ראשון לציון שהיו בהריון מתקדם, כל אחת בהפרש של חודש מחברתה.השבוע כינסנו אותן לצילום משותף נוסף. הפעם עם שלושה בנים ובת אחת

דבר כזה לא קורה בכל יום במוקד העירוני, מתוך עשרות עובדות ועובדים במוקד, ארבע עובדות נכנסו להריון, כאשר כל אחת בהפרש של חודש מחברתה. לפני כארבעה חודשים כינסנו את הארבע שסיפרו על המקריות היוצאת דופן, החברות בינהן והחוויות שהן מחליפות בין אחת לשנייה במהלך המשמרת. השבוע כינסנו אותן לצילום משותף, הפעם עם התינוקות שלהן- שלושה בנים- מתן, רום ורוי ובת אחת- רוני.

אביה בן זמרה (26) שעובדת במוקד מזה חמש שנים , ילדה את בנה הבכור רוי וכבר חזרה כבר לעבודה "לא קל לחזור, אבל אין ברירה, לא מצאתי סידור בשבילו לשעות הבוקר".

פזית יפת כהן (35) ,הוותיקה בחבורה, עובדת במוקד מזה 13 שנים. לפני כחודשיים היא ילדה את רוני בת החודשיים שמצטרפת לבנה הבכור של פזית- אוראל בן הארבע. פזית אמורה לחזור בסוף השנה לעבודה, אבל היא עדיין מתלבטת האם להאריך את חופשת הלידה.

שנהב מנדל (23) שעובדת במוקד מזה שלוש שנים ילדה לפני שלושה חודשים את בנה השני- מתן שמצטרף לבן הראשון נועם בן השלוש. שנהב חוזרת לעבודה בתחילת השנה.

ואחרונה חביבה- רותי אריאל (26) העובדת במוקד כבר שלוש שנים, ילדה לפני חודש וחצי את רום הקטן שמצטרף לבן הראשון לירם בן השנתיים. רותי אמורה לחזור לעבודה בסוף חודש ינואר אבל מתלבטת האם להאריך את חופשת הלידה.

מנהלת המוקד, ניצה אבירם, לא זוכרת מקרה כזה בעבר ונאלצת להתמודד עם סגל קצר של עובדות לאיוש המוקד. יחד עם זאת- זה לא מה שיגרום לה לגייס פחות נשים לתפקידי המוקד: "יש ערך מוסך לנשים בטיפול אירועים, כמו הרגישות והיכולת לעשות כמה דברים במקביל" מסבירה אבירם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה