ג'ניפר מ"המעושרות" הבעלים של "חצופה" נמתחת ומשתוללת



בן זוגה של המעושרת,עופר טלקר חשב שיהיה מצחיק למתוח אותה, אך ברגע שהמתיחה יצאה משליטה היא צחקה פחות. "כעסתי עליו, הקטע עם האקדח היה מוגזם", היא אומרת בתגובה למתיחה שהפכה להיסטריה ברשת

הכל התחיל כשג'ניפר סנוקל חשבה שהיא מגיעה לעוד יום עבודה בבוטיק שלה, "חצופה", בראשון לציון. אך בדיעבד התברר כי עופר טלקר, בן הזוג של המעושרת בדימוס, החליט להפוך את היום הזה לבלתי נשכח ולמתוח אותה יחד עם חברו יוסי פורטל.

בעוד סנוקל נמצאת בחנות נכנס בחור שהחל להשתולל על כך שהיא מוכרת פרוות אמיתיות. כל ההסברים על כך מדובר בפרווה סינתטית לא עזרו והבחור לא נרגע.

בהמשך סנוקל ביקשה מטלקר להזמין משטרה למקום בזמן שהמון מתחיל להתגודד סביב החנות. לאחר כמה דקות הגיעו לחנות שחקנים עם מדי שוטרים וכשאחד מהם שלף אקדח והחל לאיים, סנוקל נכנסה להיסטריה והמתיחה נעצרה.

בימים האחרונים הפך סרטון המתיחה לאחד המדוברים ברשת וג'ניפר מנסה להסביר מה בדיוק קרה שם. "אם אני לא הייתי ג'ניפר סנוקל אני הייתי מפרקת אותו", היא אומרת, "אני לא הבנתי מה קורה, רק כשראיתי את האקדח ראיתי שחור ורק חשבתי על הילדים שלי. הייתי בטוחה שהוא יכול לעשות משהו, הייתי בשוק. עכשיו כשאני רואה את זה אני חושבת שיצאתי מצחיקה וכל הקטע מצחיק. אבל אז הייתה לי טראומה, כל השכונה באה".

כעסת עליו בבית?
"כעסתי עליו קצת אחרי כי הקטע עם האקדח היה מוגזם, אבל אל תדאגי, זה מאחורי והיד עוד נטויה".

למה שמישהו יעשה דבר כזה לבת הזוג שלו?

"רוצה לדעת למה? לעופר יש מכנס עור של שנים שנראה קצת ערסי. אני לא אהבתי אותו מההתחלה, והוא אוהב אותו מאוד כי הוא של מעצב מאוד יקר. כשהתחלנו לצאת הוא לבש אותו ומיד אמרתי לו שזה מגעיל ושבחיים לא ישים אותם יותר. כמה שבועות אחרי רבנו איזה ריב סתמי והוא בתגובה לבש את המכנס הזה כדי לעצבן אותי. בוקר אחרי לקחתי מספריים וגזרתי לו את המכנס לחתיכות קטנות. הוא הבטיח שהוא יחזיר לי על זה והנה זה קרה".

צילום מתוך דף הפייסבוק של "חצופה"

קרדיט: יפעת הללי אברהם | mako |

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה