נציגות לראשון לציון בריאליטי "הכפר" בערוץ 10



משפחת דיגמי מראשון לציון היא הנציגה העירונית בסדרת הריאליטי החדשה "הכפר" העולה בערוץ 10 .הכירו את משפחת דיגמי, המשפחה המלוכדת, משה, דניאלה, דודוי וקארין.האם הם ייקחו את המיליון? חמש המשפחות יאבקו ביניהן במשך 30 ימים, כשבכל שבוע תחווה אחת המשפחות את הדבר הקשה ביותר - היא תיאלץ להיפרד מאחד מבני המשפחה באסיפת הכפר שבה לוקחים חלק כל תושבי המקום.

ביום רביעי הבא ב-21:00 תעלה בערוץ 10 תוכנית הריאליטי החדשה "הכפר". מדובר בפורמט חדש ומקורי של  הערוץ שבמרכזו ניצבות חמש משפחות היוצאות לשממת המדבר הלוהט כדי להיאבק על כבודן, על זהותן, על שלמותן, ועל מיליון שקלים.

במסגרת שורה של משימות אתגריות, ותחת עינו הפקוחה של זקן הכפר בוקי נאה, המשפחות יתחרו ביניהן על השליטה במשאבי הכפר המצומצמים. כמו כן, הן ישתפו פעולה בניהול חיים משותפים בכפר שבו תנאי מחייה קשים ביותר - קור הלילה הצורב, יובש בסופות החול ועוד.

20 המשתתפים בעונה הראשונה של התוכנית, מגיעים מחמש משפחות.  משפחת דיגמי מראשון לציון, משפחת אזולאי מרמת גן, משפחת שוובר מקיבוץ קטורה, משפחת הימלמן מרמת השרון ומשפחת זנד מבית דגן.

חמש המשפחות יאבקו ביניהן במשך 30 ימים, כשבכל שבוע תחווה אחת המשפחות את הדבר הקשה ביותר -  היא תיאלץ להיפרד מאחד מבני המשפחה באסיפת הכפר שבה לוקחים חלק כל  תושבי המקום. המורחק ייבחר בהחלטת רוב של מתיישבי הכפר, והוא ייאלץ להיפרד מהמשחק לעד.

לאחר שכולם יודחו, בן או בת הכפר שיצליחו להישאר אחרונים יביאו את הניצחון למשפחתם. הפרס, כאמור, הוא מיליון שקלים, שאליהם נלווים כבוד וגאווה של מנצחים.

באדיבות nana10.co.il  ובדף הפייסבוק של "הכפר"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה