נגמרה שנת הלימודים, אבל לא שנת המסיבות



קבוצת פלס בניהולו של גיא בסר לא מפסיקה לחדש ולגוון לסטודנטים גם בחודשי הקיץ. עתה, משנגמרו הבחינות יש זמן להתרכז בדברים החשובים באמת. בחודש וחצי הקרובים יוזמת קבוצת פלס לא פחות משלוש הפקות ענק.

מהאירועים הקרובים שמתבשלים בימים אלו ניתן למצוא את מסיבת סיום השנה של המסלול האקדמי המכללה למנהל בלא אחר מאשר יום האהבה האגדי, במועדון הקלרה בתל אביב, בין גלים מתנפצים, לבלוני הליום פורחים והמון הורמונים לוהטים.אחרי ההתקפה על חופי תל- אביב קבוצת פלס עולה לירושלים. בתחילת אוגוסט 7-8.8 (יומיים) מפיקה קבוצת פלס את אירועי פסטיבל הבירה המסורתיים בעיר הבירה ירושלים.
 

 
באירוע השנה משתתפים כ 15 מציגים ומבשלות במבחר טעמים וניחוחות, את הצ'יל אאוט של הבירה ילוו בהופעות חיות מוניקה סקס, ג'ירפות ומרסדס בנד, וההפתעות והמרצ'נדייז שיחולקו לבליינים יהיו מפנקים ביותר.ולקינוח, לסיום חודש אוגוסט המהביל מקפיצים את הסטודנטים לבריכת המים הכי לוהטת בארץ, אירוע funjoya botiq , נופש סטודנטים מלא בפינוקים, מסיבות וטירוף חושים, אירועי ה funjoya  נחשבים להפקות הטובות בארץ בתחום נופשי הסטודנטים, חוויית חופשה מיוחדת במינה.
 
"כל אירוע שאנחנו מפיקים יוצר אצלנו עוד תיאבון. הקהל מגיב כ"כ יפה לאירועים ומגיע רעב בכל פעם מחדש. זה פשוט מטעין אותנו באנרגיות. הצלחות מביאות הצלחות ולכן אנחנו מאמינים בארועים הקרובים על אף ההשקעה המטורפת בכל אחד מהם." כך בסר, מנכ"ל קבוצת פלס.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה