יחסי ציבור און ליין



איטל בציר אלשיך, מראשון לציון, לא עוזבת לרגע את מצלמת הסמארטפון שלה, כי הרי תמונה אחת טובה יכולה להיות שווה 1,000 לייקים. "אני מצלמת אוכל, רגעים קסומים עם הילדה שלי, נוף", היא אומרת.

בזמן האחרון נראה כי כולנו הפכנו לשבויים באופנה מטורפת לגמרי שמחברת בין שיגעון הסלולרי לרשתות החברתיות - אופנת הצילום. לא משנה אם זו ילדונת בת 12 או מבוגר בן 50, כמעט כולנו מתעדים כל מה שקורה סביבנו ומיד רצים לספר על זה לחברה בפייסבוק או בווטס אפ.

לכאורה, שעשוע נחמד ולא מזיק, אחרי הכל מה רע בלהנציח את החוויות שאנחנו עוברים? במיוחד אם זה זול כל כך.

איטל בציר אלשיך, מראשון לציון, לא עוזבת לרגע את מצלמת הסמארטפון שלה, כי הרי תמונה אחת טובה יכולה להיות שווה 1,000 לייקים. "אני מצלמת אוכל, רגעים קסומים עם הילדה שלי, נוף", היא אומרת.

איטל בציר אלשיך ,בעלים של משרד יחסי ציבור "איטל תקשורת" , זוכת פרס "האריה השואג" מסבירה את הקשר ההדוק בין סמרטפון לאנשים שעוסקים בתחום התקשורת:

"הסמארטפון ממזמן הפך לכלי עבודה שלא רק שאנו שולטים בו אלא שהוא שולט בנו' על אחת כמה וכמה כשמדובר בסמראטפון לאנשים שעוסקים בתחום התקשורת. הצורך הבלתי פוסק להנציח את הרגע ולתעד הן עבור הקרובים לך והן כחלק בלתי נפרד מקידום של מותגים.

מה זה קשור לקידום מותגים ?

"כפי שאנו עצמנו 'מותגים מהלכים' המבקשים ליצור סוג של תדמית כלשהי כך באמצעות כלי העבודה - הסמארטפון, אנו יכולים ליצור לעצמנו תדמית של אנשים נהנתים, אוהבי חיים, יצירתיים, חברותיים וכו'... "

איפה עובר גבול הטעם הטוב ?

"כמובן, שכמו בכל דבר יש צורך במינון ולא פעם הקווים מטשטשים, אז נכון, שביום ביום ברגע שאני מגיע למסעדה שאותה אני מקדמת כמו למשל מסעדת טאפאסים באריו, בכל פעם אני מתלהבת מחדש מעיצוב המקום שהושקע, ונראה כמו מחווה לאמן גאודי, כבר באופן אינטסטיקטיבי, אני מרימה את הטלפון כדי לצלם ולשתף את החברים שאינם לידי. כמו שהצורך להיות מוקף בחברים הוא לא ניתן למימוש ביום יום, הרי שהטלפון הנייד הופך את הזמינות של החברים כביכול לנגישה יותר".

כיצד משמש אותך הסמרטפון ככלי עבודה ביום יום?

"הסמרטפון ככלי עבודה הופך אותך גם לסוג של מנהיג דיעה בעבודה היומיומית שלי בעסקים אותם אני מייצגת אני יכולה להמליץ לאיזו מסעדה הכי שווה להגיע, לאיזו חנות בגדי ילדים שווה להיכנס, המלצה און ליין לנעליים שאפשר ללכת איתם לאירוע וגם להלך בהם כל היום וכו'...."

זה נראה כמו שילוב מדהים בין טכנולוגיה

אז פשוט אפשר להגדיר מחדש את העיסוק שלך כיחסי ציבור און ליין ?

"המדע הבידיוני כבר לא רחוק, והסמארטפון הפך להיות כסוג של איבר שלנו חי. נשמע הזוי אך תסבו את תשומת ליבכם תראו שבמידה מסוימת זה גם נכון....זוכרים מתי הפעם האחרונה שהטלפון לא היה לידיכם איך הרגשתם?! אז זהו...שאנו כבר לא זוכרים איך נראים החיים בלעדיו לטוב ולרע". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה