לירן כוהנר עדיין מתגעגעת לנתן גושן



חודשיים אחרי הפרידה מהזמר אליל הבנות, מלכת היופי בדימוס שגדלה בראשון לציון עוד עצובה. כי בכל זאת, הייתה להם אהבה עצומה והם גרו ביחד ואפילו דיברו על חתונה, אבל זה לא הסתדר. אז עכשיו היא ממלאת את הזמן בחברות ובעבודה. עד העונג הבא

עד לפני כחודשיים חלקה מלכת היופי בדימוס וכוכבת הילדים לירן כוהנר את המיטה עם מי שהפך בשנתיים האחרונות להיות סיפור הצלחה מפתיע, כוכב ענק ואליל הבנות. בזמן שמעריצות רבות היו חולמות רק להתקרב לכובע הצמר של גושן, כוהנר בילתה לצדו תשעה חודשים מלאים שכללו מגורים משותפים ותוכניות לחתונה.

אבל כמעט כמו תמיד בסיפורים האלה, לא כל הנוצץ זהב והזוג הפוטוגני, שנהנה לדפוק פוזות אל מול הפלאשים של הפפראצי, מתמודד כעת עם משבר הפרידה."זה נגמר כי לא הסתדרנו, לא ראינו איך אנחנו יכולים להתקדם הלאה", מספרת כוהנר.

"למרות שזאת הייתה אהבה ענקית, הגענו ביחד להחלטה משותפת אחרי מחשבות רבות. אהבה זה הדבר הכי לא הגיוני במערכת יחסים, כשאתה מנתק לרגע את האהבה, כל אדם בא עם שק חוויות וחיים משלו, ובמקרה שלנו זה לא הצליח להתחבר לדרך אחת. צריך לדעת לפני הכל להסתדר, להתווכח ולהתפשר, ואנחנו לא ידענו. לכן לא התאפשר לנו לחשוב על חיים משותפים ביחד".

אנחנו נפגשות בדיוק אחרי שכוהנר סיימה להצטלם לקמפיין של נעלי גלי. היא יפהפייה, מטופחת, מאופרת, בעלת גוף דקיק ומחוטב בעל עור קטיפתי ושזוף - כאילו החורף בישראל פסח עליה. ורק העיניים מעט עצובות.

קשה לך בלי גושן?
"כואב ועצוב לי כמו בכל הליך של פרידה במיוחד כשהוא מלווה בהרבה רגשות. כבר עברו חודשיים מאז שנפרדנו. אם היית שואלת אותי שבוע אחרי שעזבתי את הבית, היה לי הרבה יותר קשה, אבל מיום ליום הזמן עושה את שלו ואני משתדלת לא להתעסק בזה יותר מדי. כמה אפשר להיות עצובה? במיוחד כשזאת הייתה החלטה משותפת".

"זה לא שהוא נפרד ממני. לכן זה מוזר לי לדבר על 'עצב' כשאני יודעת שעשיתי בחירה ממקום נכון ושקול. נשאר המון רגש, אבל הזמן יעזור לגוף ולנפש להבריא. אז כן, אני מתגעגעת ואוהבת, אבל לגמרי עם הפנים קדימה כי אני אדם אופטימי מאוד".

יש סיכוי לקאמבק?
"אין סיכוי לקאמבק. הרי לא נפרדנו ועברנו כאב לחינם כדי שנחזור להיות ביחד בעתיד. ממש לא".

מאז שאני זוכרת אותך את בזוגיות, איך תסתדרי עכשיו לבד?
"אני אכן לא בן אדם של לבד, אני טיפוס של חום, אהבה וזוגיות וחיה במלואם את תהליך ההתאהבות והאהבה. אני נהנית לתת מעצמי כי אני אדם מאוד רגשי. אני לא בנויה לחיי רווקות של בילויים תל אביביים בברים ודייטים, וזה לא הקאפ אוף טי שלי. אבל עכשיו, כשיצאתי מזוגיות, אני משתדלת לפקס את הראש שלי בענייני עבודה ובזמן איכות שלי עם עצמי. גם פיניתי יותר זמן לחברות שלי. גיליתי שלא כזה רע להיות לבד לפעמים, חוץ מזה שאני בטוחה שזה לא יימשך זמן רב".

כך נראה. במדורי הרכילות כבר מספרים שאת מתנחמת בזרועותיו של מיכאל אלוני.
"מיכאל אלוני הוא אחד החברים של אחת מהחברות הטובות שלנו. אנחנו מין חבורה שמאוד קשורה ובסך הכל באנו לפרגן למיכאל בפרימיירת 'עלטה', סרט שבו הוא מככב. צילמו אותנו מתחבקים לשלום ומזה יצרו זוגיות, זו פשוט בדיחה, אבל כולנו כבר יודעים מה זה מדורי הרכילות, מכל שטות מדביקים לך בן זוג ומחפשים כותרת".

לא שרה בפומבי

כוהנר, כידוע, חבקה זוגיות דביקה וממושכת שנמשכה חמש שנים עם הדוגמן בדימוס אורן תורג'מן וגם במקרה הזה השניים תכננו חתונה. גושן, ששמו נקשר בעבר בזוגיות קצרה עם יאנה יוסף, הנוכחית של ציון ברוך, יצא, לדברי מקורבים, עם לב שבור ממערכת יחסים פוטוגנית שארכה שנה עם בר בן וקיל, זוכת העונההשנייה של "המרוץ למיליון".

לפני כשנה, רגע אחרי שהפכו כוהנר וגושן לסינגלס נחשקים, הם הכירו דרך חברים משותפים. תחילה הכחישו וניסו להסתיר את הזוגיות מהתקשורת, אך במהרה הוציאו אותה לאור. זה מה שקורה כששני הצדדים מפורסמים. תוך שלושה חודשים חלקו קורת גג משותפת ביפו.

כוהנר: "הקשר שלנו זה משהו שנבנה, התחלנו כידידים ותוך זמן קצר הבנו שזה הופך ליותר מזה. אני בדיוק יצאתי מזוגיות ארוכה עם אורן וגם שם הייתה אהבה גדולה, אבל אז פגשתי את נתן וזכיתי בקשר זוגי חזק שלא ניתן לאמוד אותו בזמן. לעתים הזמן של מערכת היחסים הוא לא פקטור לגודל האהבה כי החוויות והאינטנסיביות של הקשר הקצר שלי עם נתן היה הכי עצום, חזק ומיוחד במינו".

ספרי על דיבורי החתונה.
"מהרגע הראשון הרגשנו שנועדנו זה לזו. שנינו אנשים עם מפלס אהבה מטורף, שלא נכנסים לקשר רציני סתם כדי להעביר את הזמן, אז ברור שעניין החתונה עלה לא פעם ונראה באופק. הוא הכיר את הורי ואני את אמו, ובגלל שהייתה אהבה גדולה תכננו גם חתונה".

איך הסתדרת עם זה שהוא מסורתי ושומר שבת?
"הוא נתן לי במתנה את הקרבה הזאת לדת. אני רואה את זה לגמרי כזכות. מאז הקשר שלי עם נתן הפכתי להיות אדם רוחני יותר. בתקופה שהיינו ביחד התקרבתימאוד לדת. לא ברמה של להתלבש בצניעות, אבל כן השתדלתי לשמור שבת, לא התקרבתי לטלפון.בזכותו אימצתי את הדברים היפים שיש לנו ביהדות".

ועכשיו?
"מאז שנפרדנו אני כבר לא שומרת שבת, אבל כן דואגת לנקות את הנפש ולהפריד את היום הזה מהשגרה של כל ימות השבוע".

נראה כי הזוגיות איתו הקפיצה לך מניות בקריירה.
"הייתה לי אהבה בחיים הפרטיים ואני לא מקשרת אותה לקריירה שלי. זכיתי להיות בזוגיות מדהימה ומיוחדת במינה, ואין לי כל עניין לבדוק איך זה תרם להערכה שלי בשוק. המניות שלי קפצו אך ורק בגלל זוגיות מאושרת שכתוצאה ממנה גם העשייה שלי בקריירה הייתה מוצלחת יותר".

בטח לא קל להתמודד עם כל המעריצות שלו.
"שטויות, אני מבינה לגמרי שזה חלק מהעבודה שלו, כמו שזה חלק מהעבודה שלי. חייתי בשלום עם כל המעריצות, מה יש לי לקנא? הוא נמצא איתי, הולך לישון לצדי בלילה, הכל בסדר".

האקסית של גושן, בר בן וקיל סיפרה באחד העיתונים שניסית להכיר אותו עוד כשהיה איתה בזוגיות.
"שטויות. לא ראיתי או שמעתי על הראיון שלה ואין לי מושג במה מדובר".

מקורבים טוענים שהקשר לא צלח ביניכם כי גושן עוד לא התגבר עליה.
"נראה לך שהיינו גרים ביחד או מתכננים להתחתן אם היו לו רגשות למישהי אחרת? עוד סיפורי מעשיות של מדורי הרכילות, כמו השטות שפרסמו שהוא היה בזוגיות עם יאנה יוסף".

ואת היית בזוגיות קצרה עם עומרי כספי אחרי הפרידה מתורג'מן, או שזאת גם שטות?
"גם אלה שטויות, אני ועומרי כספי מכירים כבר שנים וחברים ממש טובים. על כל דבר מנסים לתפור אייטם. אני זוכרת שכשנפרדתי מגושן, עוד לא הספקתי לעכל את הפרידה וכבר קיבלתי טלפונים מכל עיתונאי שאתן תגובה, כשאני בעצמי עוד לא ידעתי מה קורה".

"הבנתי במהלך הקריירה שלי שהיחסים עם התקשורת זה טנגו, סוג של ספר חוקים מאוד ברור כחלק מהעבודה שבחרתי בה. לעתים הם מפרסמים שטויות שעלולות ליצור מצבים מביכים, אבל צריך לקחת הכל בפרופורציה וללמוד להתמודד עם זה. אני משתדלת להתעלם מהפרסומים האלה".

במהלך החודש האחרון השיק גושן את אלבומו השני. באחת מהופעותיו ברחובות עדכן הזמר את מעריצותיו שחזר לעולם הרווקות והוסיף: "אחרי שהכרנו, שכרנובית גדול ביפו, היא רצתה לקנות מקרר חדש, תנור חדש והכל חדש. עכשיו נשארתי לבד, בבית הגדול שמלא במוצרים חדשים".

כוהנר, בניסיון להגן על האהוב: "אין לי סיבה להתייחס לדברים שהוא בוחר לומר בהופעות שלו, כי זה אישי שלו. הוא אדם מאוד צנוע ושומר על חייו הפרטיים.הוא מתעסק בעיקר באמנות שלו, בגלל זה אני מכבדת אותו ומעדיפה לא להרחיב בעניין הזוגי שלנו יותר".

הוא גם סיפר שהאקסיות שלו ילמדו על עצמן משיריו. האם הקדיש לך שיר מאלבומו החדש?
"הייתי מעורבת בכל תהליך הקלטת האלבום ואין לי מושג לאילו אקסיות הוא התכוון. הוא כנראה שומר את זה לעצמו. אני גם אשמח לדעת. אני כן יודעת שישבאלבום שלו שירים שנכתבו לפני הקשר שלנו. אני לא חושבת ששיר, מתחילתו עד סופו, יכול לשקף מציאות נקייה. הוא כן יכול להעביר מסר במשפטים יפים ובנגיעה של רגש".

מה לקחת מהזוגיות הזאת מלבד הקרבה לדת?
"הבנתי שאני נורא אוהבת לשיר ואוהבת מוזיקה בכלל. היינו שרים ביחד והוא העניק לי השראה. בזכותו התחלתי לימודי פיתוח קול".

תלכי בדרכו ותפצחי בקריירה מוזיקלית?
"אני לא שרה ליד אנשים, עם גושן הרגשתי בבית וזה היה המקום שהכי נוח היה לי לשיר. המוזיקה עבורי זה בעיקר סוג של תרפיה לנשמה, אמנות יפה, אבלאני לא חושבת שאתחיל בקריירת שירה".

לא רוצה פלייבוי

כוהנר בת ה-24, המיוצגת בסוכנות ADD, קטפה בגיל 18 את תואר מלכת היופי של ישראל. לאחר זכייתה התגייסה לשירות בצה"ל ושירתה כמדריכה בביתן חיל האוויר בבסיס תל השומר. כחיילת יצאה לייצג את ישראל בתחרות מיס יוניברס שהתקיימה בסין, אך לא הגיעה לשלבים המתקדמים. "אני מובכת מעצמי כשאני צופה בטקס מלכות היופי. הייתי ילדה תמימה מאוד, עגלגלה ועם שיער מתולתל. קיבלתי את זה בהפתעה, לא חשבתי שאני אזכה".

"פתאום התחלתי לקרוא את הביקורות והטוקבקים הלא אוהדים. לא כולם חשבו שאני הבחורה הכי יפה בישראל, והיה לי קשה נורא במיוחד בגלל שאני אדם שחשוב לו להיות נאהב על ידי כמה שיותר אנשים".

היא כיכבה בקמפיינים נחשקים, אך חזרה לתודעת הציבור ב-2008 כשהשתתפה בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" לצדה של ילנה ראלף, אך השתיים הודחו ראשונות מהמשחק. במקביל סיימה לימודי משחק בסטודיו של יורם לוינשטיין וב-2010 השתתפה בתוכנית הטלוויזיה "מה בכריש". כעת היא מככבת בתוכנית "שטותניק" בערוץ הילדים ניקלודיאון, לצדו של ליבי רן. "אני מודעת לשמועות שרצות זה זמן רב על סגירת הערוץ, אבל לא יודעת על זה כלום. על פי השמועות עומדים לסגור בערך כל ערוץ שקיים".

במקביל, היא מככבת כפרזנטורית לקמפיינים שונים של חברות אופנה מובילות, בגדי ים ועוד. להעשרה היא לוקחת קורסים בקרימינולוגיה בבר אילן, "סתם בשביל להיכנס להווי לימודי", היא אומרת ומוסיפה: "אני אדם שאוהב להעשיר את הידע שלו. אמא שלי לוחצת עלי שאעשה תואר. אני גם עובדת על פרויקטים חדשים, אחד מהם הוא בערוץ הילדים ועוד אחד שלא קשור לילדים, אבל לצערי אני לא יכולה לדבר על זה עדיין".

היית מצטלמת למגזין "פלייבוי"?
"לא הייתי עושה 'פלייבוי' כי אני מעדיפה לשמור את המראות הפרובוקטיביים שלי למי שצריך לראות, במיוחד כשיש לי קהל של ילדים. מבחינתי, לקבל את עולם הילדים זאת מתנה וסוג של הגשמת חלום, כי אני גדלתי על צוות של ערוץ הילדים. אני נהנית מכל שנייה ומוציאה מעצמי צד שאני ורוב האנשים סביבי לא הכירו בי. דרך אגב, העיקר שאני עושה מה שאני אוהבת, זה הכי כיף בעולם".

יש חלומות על הוליווד?
"זה החלום הגדול של כל מי שמתעסק בתחום הזה. אני כבר חמש שנים בתעשייה הזאת, מציבה לעצמי מטרות לעתיד הקרוב, ומנסה לכוון לאותה מטרה עם כל צעד שאני עושה. החלום הגדול שלי נמצא אי שם, עדיין מעורפל, לא מגובש ולא ידוע. בינתיים אני מתעסקת בכאן ועכשיו".

בכל זאת, זה תחום לא יציב. עובדה שיצרת לך הכנסה נוספת ואת מעצבת תכשיטים.
"במקצוע הזה בהחלט יש תקופות פחות טובות ובגלל זה אני כבר ארבע שנים עובדת בחברת היהלומים 'דיאמונדס פוראבר'. למדתי גמולוגיה והתחלתי לעצב קולקציית תכשיטים משלי שנמכרת ברשת ובחנויות. כשאין לי צילומים, אודישן או חזרות, תמצאו אותי בבורסה ליהלומים. זה מרגיש לי כאילו אני מנהלת חיים כפולים".

כוהנר נולדה ברמת גן וגדלה בראשון לציון. בת בכורה, ואחות לשני אחים קטנים, עמית וגל. "הייתה לי ילדות יפה, גדלנו כמו במושב קטן בתוך העיר, ילדות עם אהבה גדולה לבעלי חיים, אני הכי ילדת טבע. תני לי היום להיזרק בחוף הים ולישון בבונגלו בלי להתרחץ. מגיל קטן הייתי מכורה לנשיונל ג'יאוגרפיק, חלמתי להיות וטרינרית. כבר מגיל חמש למדתי דרמה, פיסול וציור. אני זוכרת את עצמי כילדה עם לחיים של סופגנייה. לא הייתי מקובלת ביסודי ואפילו די חסרת ביטחון, אבל בכללי יש לי זיכרונות טובים מהילדות".

"בשעות אחר הצהריים היינו יורדים למטה ומחכים לאוטו גלידה. כל שישי מבלים אצל הסבא והסבתא. המשפחתיות הייתה ערך עליון אצלנו, וזה מה שגורםלי לרצות להביא בעתיד שבט של ילדים. אני רוצה משפחה ענקית ורוצה להיות אמא צעירה. הורי בני 46 ויש להם ילדה בת 24, הם החברים הכי טובים שלי ומשמשים לי מודל לחיקוי".

תכננת חתונה עם תורג'מן וגם עם גושן, יש מצב שאת לחוצת חתונה בגיל 24?
"אמא שלי חושבת שחתונה לפני גיל 30 היא מיותרת. אני דווקא מוכנה כבר לילדים אבל לא לחוצה, ברגע שיגיע האדם הנכון, חתונה היא הצעד המתבקש. אני גם מאמינה שכאשר אתחתן זה יהיה לנצח".

את יכולה להצביע על איזושהי חולשה שיש לך?
"אני אדם שפועל לפי הרגש ולא לפי ההיגיון. כשהרגש חזק, אין לראש שלי סיי, וזה משהו שאני עובדת עליו כבר תקופה ארוכה, למצוא את האיזון בין הראש ללב".

מה את מאחלת לעצמך ?
"לעשות ניקיון בחיים האישיים שלי, לנקות פרק שנגמר, שהיה לי קשה לסיים אותו. ובאותה אווירה של ביעור חמץ, אני מרגישה שאני פותחת פרק חדש בחיים, ממשיכה הלאה והרבה דברים טובים קורים, ובתקווה לאהבה חדשה וזוגיות".

 צילום: שי יחזקאל, יח"צ

קרדיט: מיקי לוין, סופהשבוע thepost.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה