קינסטליך גייס כרטיסים אחרונים למשחק ישראל מול פורטוגל



משחק הכדורגל המדובר ביותר בתקופה האחרונה: זה שבין פורטוגל של רונאלדו לבין נבחרת ישראל ייערך ביום שישי ה-22.3 והכרטיסים, בכל הארץ, כבר אזלו, אך במשרדו של קינסטליך הצליחו, כבשנים ובתחרויות עברו, להשיג מספר כרטיסים. הכרטיסים מיועדים לבני נוער פעילים.

רז קינסטליך, המשנה לראש העירייה ואוהד כדורגל ידוע הצליח לשים את ידו ולהשיג מבעוד מועד שלושים כרטיסים אחרונים בהחלט. לאור הביקוש הגבוה ולאור העובדה שכמות כזו של כרטיסים לא תספיק לדרישת הציבור החליט קינסטליך להעניק את הכרטיסים לאלו שעושים למען הסביבה ולמען הקהילה במהלך כל השנה.
 

לדעתו של קינסטליך תמיכה בנבחרת מהווה אקטיביזם ועשייה חברתית, בדיוק כמו שלל הפעילויות שעושים בני הנוער שזכאים לכרטיס. קבלת הכמות הזעומה הזו של הכרטיסים התאפשרה  לאחר שקינסטליך בעצמו יזם פנייה להתאחדות לכדורגלו טען שלאור הביקוש למשחק ולנוכח העובדה שבעירה רבה אוהדי כדורגל נלהביםו אזרחים פטריוטיים, זהו המהלך המתבקש, והוא, כמובן, נענה בחיוב.
 

את הכרטיסים יעניק קינסטליך לקבוצה ייחודית של בני נוער, אשר פעילה במיוחד בבית ספרה ובקהילה, ואשר ידם של הנערים אינה משגת לרכישת כרטיסים כאלו. " זו הזדמנות כמעט חד פעמית מבחינתנו לתת בחזרה לאלה שנותנים מעצמם כל יום. אנו רוצים להראות שפעילותם וטוב ליבם של הנערים האלו לא נסתרת מעינינו, ושיש גמול לעשייה שלהם, לאופי שלהם, לנתינה שלהם.

 

השגת כרטיסים למשחק הזה הייתה כרוכה בהרבה קשיים שכן האצטדיון יהיה מלא, אבל אין דבר מספק יותר מאשר להעניק לנערים האלה את חוויית המשחק" הוסיף קינסטליך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה