שחקני מכבי ראשון לציון למען בריאות בני הנוער בעיר



הבוקר, יום א', במסגרת פתיחת שבוע הבריאות שנערך בחטיבת הביניים דורות בראשון לציון, ביקרו שחקני קבוצת הכדורסל מכבי דלתות פנדור ראשון לציון את תלמידי כיתות ט' ואף ערכו משחק ראווה נ...גד כיתת הכדורסל של בית הספר.

לפני משחק הראווה הססגוני, פגשו שחקני הקבוצה לשיחה קצרה מס' רב של תלמידים והדגישו בפניהם את השחביות לשמירת אורח חיים בריא וספורטיבי . אור סולומון, בוגר חטיבת הביניים דורות סיפר לתלמידים שלמרות כל הפיתויים הקיימים מסביב, חייבים לשמור על משמעת תזונתית ולעשות כמה שיותר ספורט. "החינוך הגופני משפר משמעותית את הריכוז בזמן הלימודים, מוביל לתחושת נינוחות והכי חשוב מעניק הרגשה כללית טובה לאורך כל שעות היממה ולכן חשוב מאד להתמיד ולא להרפות במיוחד בגיל הצעיר", כך לדבריו.


זו השנה השנייה במסגרת שבוע הבריאות של בית הספר שבה הסגל הבוגר של מועדון הכדורסל מגיע כדי לעודד את הנערים והנערות לדבוק בספורט ובתזונה נכונה כדרך חיים. פעילות זו של סגל קבוצת הכדורסל הנה במסגרת שלל פעילויות של מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון למען ועבור תושבי העיר ראשון לציון. כאמור, בשבוע שעבר שחקני הקבוצה הבוגרת חגגו את מסיבת פורים עם דיירים בדיור מוגן בעיר .

גלעד זיו, מנכ"ל המועדון מכבי ראשון לציון : "שחקני הקבוצה מהווים מודל לחיקוי בקרב מאות בני נוער ברחבי העיר ואנו במועדון דואגים שאותם שחקנים יידעו להגיע לאותם צעירים וידגישו בפניהם את החשיבות לערכים ספורטיביים ולאורח חיים בריא. העיר הזו טיפחה לאורך השנים שחקנים מקומיים מוכשרים ביותר  שקוצרים פירות הן בליגה והן בנבחרות ישראל ומחובתנו לדאוג שאותם שחקנים מוערכים יחזירו ולו במעט לעיר ולתושביה "
ראה/י עוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה