הפועל ראשון בכדוריד ביום המעשים הטובים



שחקני, מאמני ומנהלי ואוהדי הפועל ראשון לציון נהנו היום (רביעי) מתרומה נהדרת לקהילה במסגרת יום המעשים הטובים.

האדומים הגיעו עם הרבה רצון לתרום לעמותת אקים בראשון לציון בכדי לעזור להם בשדרוג הגינה שלהם מתוך הבנת החשיבות החינוכית והערכית של מעשים אלו. האגודה כולה ללא ספק באה לתרום ויצאה נתרמת כאשר השחקנים נהנו מהחוויה שלא מתרחשת בכל יום ויום בראשון של היום של עבודה עם עטי חפירה, טוריות, גוזמים ומעדרים.

לצורך המאמץ נרתמו קבוצות נערים ט', נערים ונערות שאספו את העשבים השוטים, הפרחים והעלים היבשים והכינו את האדמה לצורך שתילה של פרחים צבעוניים וחדשים. יו"ר האגודה, דודי פלח, נתן את הדגשים המקצועיים והנערים נתנו את הנשמה על החול הפעם.

אקים הינה עמותה מהותיקות בישראל שהוקמה ב-1951 בכדי לתת מענה לאנשים עם מוגבלות שכלית. העמותה מהווה גוף תומך, מייעץ ומלווה, הן לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בישראל מגיע לכ-34,000 והן לבני משפחותיהם, שמספרם מגיע לכ-120,000.

יו"ר האגודה, דודי פלח, אמר לשחקניו במהלך הפסקה בעבודה: "אני גאה בעבודה שלנו היום. אנחנו באנו ביום המעשים הטובים בכדי לעשות טוב והטוב הזה עושה לנו טוב לא פחות. אני מאחל לנו שתמיד נוכל לתת ולהעניק מבלי צורך לקבל".
מן הראוי לציין שמדובר בקבוצות רצופות הצלחה: כיתות ט' זכו בשנתיים האחרונות באליפות ונאבקים עליה גם השנה, הנערים מוליכים את ליגת דרום וגם קבוצת הנערות נמצאת בצמרת טבלת הליגה שלה.

אחראי המקום מטעם אקים, צדוק, סיכם בסיום לשחקנים: "אני רוצה להודות לכולכם על עבודה פנטסטית שעשיתם פה בגינה. זהו מקום חדש וכעת בעזרתכם אנחנו יכולים לשדרג את הגינה ולהפוך אותה ליפה". בנוסף לכך, צדוק הזמין את השחקנים להמשיך ולבוא לתרום לעמותה בכל זמן שהם מעוניינים וסיכם עם דודי פלח על המשך שיתוף פעולה ותרומה בין הצדדים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה