ובתפקיד מדריך הטיולים- ראש העיר



עשרות מנהלי חטיבות בבתי הספר העל יסודיים יצאו לסיור הפופולארי שמקיים ראש העיר, דב צור, ברחבי העיר. הפעם, באופן טבעי, התמקד הסיור בתנופת הבנייה של מוסדות חינוך...

אחרי המתנדבים, הגמלאים ותושבים שהביעו עניין והצטרפו לסיור "ראשון בשישי", הגיע תורם של אנשי החינוך למלא את האוטובוס ולצאת לסיור העירוני המקיף והפופולארי אותו מדריך לא אחר מאשר ראש העיר, דב צור.

32 מנהלות ומנהלים חטיבות ביניים וחטיבות עליונות השתתפו בסיור שארך כשלוש שעות והקיף מספר מוקדים בעיר עם דגש על תנופת הבנייה במוסדות החינוך. הסיור החל במרכז העיר, עבר למזרח והסתיים במערב העיר.

מנהלת אגף חינוך על יסודי, דלילה אשכנזי אמרה: "מתוקף תפקידי אני מבקרת בכל בתי הספר בעיר , אבל הסיור עם ראש העיר סגר עבורי ועבור המנהלים מעגל. לראות את העיר על כל היבטיה- העניק לי ולמנהלים נקודת מבט נוספת על האופק העתידי של העיר בכלל ושל מערכת החינוך בפרט. המנהלים יצאו מגדרם והיו צמאים לכל פרט מידע".

הסיור החל בפארק הסייקטפארק אותו מקימה החברה הכלכלית בשדרות תש"ח ויהיה חלק ממתחם נוער עתידי שיספק פעילות פנאי לבני הנוער בכל שעות היממה. מעבר לכביש צפו המנהלים בהתקדמות הקמת מרכז רון החדש המעניק מענה לילדים מחוננים ומצטיינים. לא רחוק משם חזו המנהלים בעבודות והשדרוג הבנייה מחדש של הגימנסיה הריאלית שתכלול 42 כיתות על פני 12 דונם.

משם המשיך הסיור לפארק צריפין המשתרע על שטח עצום של 42 דונם ויהווה למעשה את הריאה הירוקה של האזור בדגש על שיכון מזרח וגני ראשון. צפונה משם שמעו המנהלים על שכונת צוריאל בה צפויות להיבנות למעלה מאלף יחידות דיור. הבשורה החינוכית ששמעו המנהלים הוא בית ספר ירוק שיקום בשכונה בהשקעה של כ-14 מיליון שקלים וישתרע על שטח של 3112 מ"ר.

בצפון העיר הגיעו המנהלים לנחלת יהודה שם קמה שכונה חדשה נוספת ובה אלפי יחידות דיור ובליבה מקימה החברה הכלכלית קריית חינוך מתקדמת, הכוללת בית ספר שש שנתי שבנייתו הסתיימה, תיכון מקיף, מתנ"ס עם בריכה חצי אולימפית, אולם ספורט מודרני, חדרי כושר וחוגים ועוד. האוטובוס המשיך בנסיעתו מערבה והמנהלים שמעו מראש העיר על מוזיאון אגם הקורם עור וגידים. מבנה המוזיאון הייחודי יציג את יצירותיו של האמן שנולד וגדל בעיר, יעקב אגם. הסיור הסתיים בהצצה למרכז הספורט שמוקם בשטח המכללה למנהל בהשקעה חסרת תקדים של 43 מיליון שקלים, ובפארק האגמים, פנינת טבע ייחודית בארץ.

יש לציין שהסיור שאינו כרוך בתשלום, מתקיים מדי חודש בימי שישי ופתוח לכלל הציבור שיכול להירשם דרך המוקד העירוני.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה