את מה שנעשה ברביעי במאמי אי אפשר לתאר במילים, האהבה, העוצמה, הלקוחות, האווירה, המסירות, הם רק חלק קטן מהתופעה שאותה לא ניתן להסביר....

ה"מאמי בר" הינו שם דבר בחיי הלילה המקומיים והארציים. החל מגלגולו הראשון של המקום ,אשר נפתח בשנת 2006,דרך השיפוץ והפתיחה המחודשת בשנת 2009.

המאפיין הייחודי של ה"מאמי בר" היה ה"חום",המאמי נתן לכל הבליינים תחושה של בית. האווירה היתה חמה באופן תמידי ומרשים,האטמוספירה הייחודית של המקום משכה אליו קהל נאמן ומגוון מכל חלקיי הארץ בזכות העיצוב המקורי ומהאישיות של המקום. אישיות זו מושכת אותך כבליין למקומות סקסיים ואפילו סליסיים לעיתים. ה"מאמי בר " גאה להציע תערובת מוזיקלית שנעה על מסלול רחב של מוזיקת מייסנטרים ומוסיקה עברית משובחת.

ה"מאמי בר" מתאים עצמו לסביבה ולעונות השנה,כך שזמינות המקום וימיי הפתיחה משתנים לעיתים,עונת קיץ, עונת חורף, חגים, ערבים מיוחדים וכ"ו. הגמישות והחידושים מעת לעת הם אלו שתמיד משאירים לבליינים טעם של עוד...

מה שנשאר קבוע ומשמש כבר מספר שנים כ"עוגן" של המקום הינו ליין ימיי רביעי ב"מאמי בר" , "רביעיברי" שמו. ליין זה הינו ליין ישראלי שהחל את פעילותו ב 24/9/08 וממש בימים אלו חגג 4 שנים להיווסדו.

שנים נפלאות של עשייה מרובה ואלפיי בליינים מרוצים שהיו חלק מההצגה הזו וכנראה שיהיו חלק ממנה גם בעתיד. להחזיק ליין במשך מספר כה רב של שנים זה לא דבר של מה בכך בחיי הלילה,במיוחד באיזורנו.

את מה שנעשה כאן אי אפשר לעיתים לתאר במילים, האהבה, העוצמה, הלקוחות, האווירה, המסירות ,הם רק חלק קטן מהתופעה שאותה לא ניתן להסביר,שנקראת " יום רביעי במאמי".

ליין זה הינו ליין ישראלי עם מוסיקת מיינסטרים ולהיטים מכל הזמנים. שלושת היחצנים של הליין הינם 3 חברים טובים שנתנו מושג חדש לחיי הלילה באיזורנו ובכלל בארץ. הם סחפו אחריהם אין ספור בליינים שנתנו במשך שנים את האנרגיות הגדולות ביותר שנראו באזור. שמות ה-3 : ניב הנדלמן , חיים קהירי , רועי יחימוביץ .

זהו תקציר קטן ביותר וניתן עוד המון להרחיב על דרך העשייה והתוצאות ... ואיך אמרו גדולים מאיתנו : "שלא ייגמר לעולם ... "


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה