המקומות הכי רומנטיים בראשון לציון לבילוי בט"ו באב



לכבוד ט"ו באב עכבר העיר ריכז עבורכם 5 המלצות לבילוי רומנטי בראשון לציון. אז תכינו את הלבבות, השמלות האדומות ואריזות המתנה הדביקות, ט"ו באב בפתח. מבלי להתעצל, לכו לחפש מתנה לאהוב או אהובת ליבכם, רמז זר שושנים תמיד עובד, ולגבי הבילוי:

אנחנו כבר סגרנו לכם פינה, או חמש פינות ליתר דיוק. עכשיו רק נותר לכם לבחור איך תרצו לבלות את הדייט שלכם. 

דייט שכונתי באידאה

אלכוהול ואהבה באים ביחד, ומכל הברים המעולים שפזורים ברחבי העיר, בר האידאה הקטנטן שפועל בעיר משנת 1984 מספק אטרקציה ייחודית ומפנקת במיוחד לחובבי הטיפה המרה.

עם תפריט אלכוהולי עשיר שכולל לא פחות מ-13 סוגי בירות מהחבית, תפריט אוכל שלא מתאמץ להיות מסעדת גורמה ועיצוב אינטימי. אם אתם מתכננים דייט רווי אלכוהול אולי כדאי להשאיר את הרכב בבית ולהגיע בסטייל, כלומר במונית.
כדאי כי: בר אלכוהול עשיר באווירה שכונתית

אידאה, מהליבר 35, ראשון לציון, 03-9666704

 

דייט אלגנטי בפרנצ'סקה

נכון שדייט במסעדה על שפת הים יכול להישמע קיטשי ודביק אבל  יכול גם להרשים אם הדייט שלכם הוא טיפוס רומנטי וחובב אוכל מפנק. המסעדה הוותיקה ממוקמת למרגלות חוף הים בחלקו הצפוני של מתחם ה-4X4 במערב העיר.

פרט לרחש הגלים,  פרנצ'סקה מציעה חוויה איטלקית איכותית שכוללת פסטות טריות, דגים ופירות ים לצד בר אלכוהולי מגוון ותפריט קינוחים שיעיף לכם את הכפתור במכנסיים.
כדאי כי: אין יותר רומנטי מארוחה טובה ליד הים בערב קייצי.

פרנצ'סקה, טיילת חוף הים, ראשון לציון, 03-9414151

 

דייט שקט לתפרנים- פיקניק בחוף הים ראשון לציון

בואו נתחיל עם זה שערב פיקניק על חוף הים זה לא באמת בנאלי. אם תכינו סל פיקניק מושקע, עם פינוקים ששניכם אוהבים (אוכל טוב ואולי אפילו בקבוק יין), תפרשו מחצלת על החול הנעים ותצללו לתוך הכוכבים תגלו רומנטיקה פשוטה ורכה שאפילו הלחות לא תצליח להחריב.

חוץ מזה, שום מלצרית לא תשגע אתכם כל שניה בשאלות מיותרות כמו "הכל בסדר אצלכם?" וסביר להניח שתהיה לכם הרבה יותר פרטיות מבר רועש או מסעדה.

כדאי כי: יהיה את האוכל שאתם אוהבים ולא צריך להשאיר טיפ

חוף הים ראשון לציון

דייט לטיני לוהט בטאפאיה

בלב העיר ראשון לציון נפתחה לפני כשנה מסעדת טאפאס איכותית, אינטימית ובעיקר טעימה.
טאפאיה מציעה חוויה קולינרית המשלבת מנות טאפאס בוריאציות שונות, מגוון יינות ספרדיים, קוקטיילים מקוריים בניחוח ספרדי ומוזיקה לטינית מכל הזמנים.

האווירה קלילה ומשוחררת שאולי תעזור לדייט שלכם לזרום בקצב הסמבה.

כדאי כי: אווירת חו"ל בלב ראשון לציון

טאפאיה, משה בקר 12, ראשון לציון, 03-9666440

 

דייט מהסרטים יס פלאנט

אמנם לצאת לסרט זה לא הדבר הכי מקורי בעולם אבל ערב טו באב הוא תזמון מושלם לחנוך את מתחם הסרטים החדש של העיר: יס פלאנט. במתחם החדש שממוקם בסמוך לסופרלנד תוכלו ליהנות מהקרנת סרטים באולמות ענק באיכות הקרנה וסאונד מהטובים בעולם וכמובן מהקרנת סרטים בטכנולוגיית imax.

בחירת הסרט מתוך אלה המוקרנים ביס פלאנט תלויה בכם, אבל בתכלס יש סיכוי טוב שתזכו לקירבה פיזית עם הדייט שלכם דווקא בסרט מתח או אקשן (כשאלמנט הפחד משחק תפקיד מרכזי כאן) יותר מאשר בקומדיה רומנטית ודביקה. אז אל תשכחו לפנק בפופקורן ושתייה קלה.   

כדאי כי: כיסאות נוחים וטכנולגיית ה-imax

יס פלאנט , המאה ועשרים 4, ראשון לציון,  03-6286666

 

קרדיט: שני ששון, עכבר העיר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה