אליהב שאשון במקום השני בגמר מסטר שף



אליהב שאשון הראשל"צי הגיע למקום השני והמכובד בתוכנית הגמר של "מאסטר שף", תוכנית הריאליטי המצליחה של הזכיינית קשת.

אליהב שאשון הראשל"צי הגיע למקום השני והמכובד בתוכנית הגמר של "מאסטר שף", תוכנית הריאליטי המצליחה של הזכיינית קשת.

 


אבי לוי זכה הערב (שבת) בעונה השנייה של "מאסטר שף", לוי גבר בגמר התוכנית על אליהב שאשון ולפני כן על עמנואל רוזנצווייג, שהודח בשלב המוקדם של הערב.

 

בשלב הראשון של הגמר התבקשו המתמודדים להכין מנה ראשונה המכילה דגים, מנה עיקרית שמכילה עוף וקינוח לבחירתם. רוזנצוייג לא שרד משימה זאת, והותיר את לוי ושאשון להתמודד ראש בראש עם המנה הסופית.

בשלב הסופי החליט שאשון להכין מנת פיוז'ן עם שילוב לא צפוי של בקלוואה בתיבול אסיאתי, ואילו לוי נשאר נאמן לתבשילים הביתיים אך משודרגים שלו, עם טוויסט על מנת טחול - סינטה ממולאת כבדי עוף ושקדי עגל.

 

 

המנות של אליהב שהובילו אותו למקום השני:

 
# למנה הראשונה הכין אליהב פחזניות אסיאתיות במילוי דניס ואיולי צלפים על מצע כרוב סגול, וזכה ל- 36 נקודות מתוך 40 אפשריות.

 

# בזירת המנות העיקריות אליהב להכין  דלעת ערמונים במילוי נתחי אנטריקוט וירקות שורש – 19 נקודות.

 

# במנות בסבב הקינוחים הכין אליהב תאנים עטופות בבצק מטוגן במילוי שוקולד לבן על גנאש שוקולד - מנה שבלטה בעיצוב מיוחד שהוביל את רושפלד ואנסקי לויכוח מי הכין אותה: אבי או אליהב, שקיבל עבורה 38 נקודות.

 

** בתום שלב זה בתחרות ובניקוד מצטבר, הוביל אבי עם 95 נקודות, אליהב שני עם 93 נקודות, ועמנואל – עם 86 נקודות, יצא מהתחרות.

 

# בשלב הסופי של תחרות מאסטר שף 2  הכין אליהב בקלאוה אסיאתית עם פרגיות, פיסטוקים, קוקוס ופירות – מנה חכמה ויפת מראה, זיכתה אותו ב- 338 נקודות מתוך 400 אפשריות מהשופטים, כאשר מי שנתן לו ניקוד נמוך באופן בולט מול האחרים היה אייל שני.


אבי לוי היה גם הזוכה לטעמם של היושבים בקהל באולפן - 80% מהם חשבו שהמנה שלו היא המנצחת.


צוות האתר מאחל לאליהב המון הצלחה בדרך בו יבחר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה