מצדיעים למתגייסי ראשון-לציון



מתגייסי ראשון-לציון מוזמנים למסיבת המתגייסים הגדולה ביותר בישראל עם הדג נחש, ליאור נרקיס, נינט טייב ....

ביום 05/7/2011, החל מהשעה 17:00, ייערך פסטיבל "יותר" של האגודה למען החייל, בפארק גני יהושע בתל אביב, שמטרתו להצדיע למתגייסים החדשים לצה"ל, ולחזק את המוטיבציה לשירות משמעותי.האירוע, שהפך למסורת, נערך זו השנה השביעית, וצפויים להשתתף בו אלפי בני נוער.

במקום ייערך הפנינג ענק, שכולו כיף והופעות: על הבמה יופיעו מיטב האומנים האהובים על בני הנוער-  הדג נחש, ליאור נרקיס, נינט טייב, עידן עמדי , נבחרת "כוכב נולד", רוני דלומי  ועוד.

את האירוע ינחו רוני דלומי ואליעד נחום (הילד הקטן מ"שמש" משרת עכשיו בצבא). בנוסף לאומנים שיופיעו על הבמה, יצדיעו למתגייסים גם החיילים המפורסמים בשטח: מורן מזור, בן אל תבורי, נאור אורמיה, גיא לובלצ'יק ואחרים,  שיעשו שמח ויעלו את המוראל. במקום תהיה עמדה מיוחדת של "לאשה" מאוישת על ידי שלוש מלכות היופי האחרונות: לירן כוהנר, שביט ויזל ואלה רן. המלכות ינסו לאתר מבין המתגייסות את מלכת היופי הבאה

מתחמים חווייתיים וצ'ופרים

בפארק הענק ייבנה במיוחד מתחם הפנינג ענק שבו מתחמים חווייתיים ואתגריים חינם של נותני חסויות: חלוקת מתנות והפתעות של פלאפון, מתחם קוקה-קולה זירו בנוסח ברונקס ניו יורק, מתחם בנק אוצר החייל שיחלק פרסים גדולים, מתחם אופני אקסטרים ושירותי VIP לבנות  בחסות כצט, מתחם מיוחד של סימולציות והסברה בנושא בטיחות בדרכים של עיריית תל אביב.

גישה במקום למאגר המידע של מיטב

על מנת להקל על גיוסם של בני הנוער שיגיעו לפסטיבל, במסגרת שיתוף הפעולה של מועדון יותר והאגודה למען החיילי עם מיטב (בקו"ם) יוצב במקום מרכז מידע ענק, שבו עשרות עמדת מידע ובהן יוכלו לקבל מידע אישי בנושא השיבוץ לצה"ל, להגיש בקשות אישיות, לקבל הסבר על המיונים לקורסים, מסלול העתודה , המיונים לסיירות וליחידות העילית, מסלולי שירות מיוחדים ויום הגיוס.

כמו כן יפגשו בני הנוער במקום עשרות חיילים מחילות שונים, המשרתים כעת ביחידות ספציפיות,  ויוכלו להתרשם באופן ישיר מניסיונם ומחוויית השירות שלהם.

הפסטיבל יכלול גם הופעות של להקות צבאיות , מתחמי אוכל ושתייה ויריד מכירות במחירים מיוחדים. השנה הוזמנו לפסטיבל  המתגייסים העתידיים במחזורי יולי 2011 עד מאי 2012 מכל רחבי הארץ, אשר יוכלו להיכנס חינם עם הצגת ההזמנה שקיבלו בדואר או תעודת זהות.את הפרטים המלאים לגבי האירוע ניתן למצוא במיני סייט שהוקדם במיוחד לצורך כך:

אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל: "המתגייסים החדשים לצה"ל הם אלו שיגנו עלינו בשלוש השנים הבאות. אנו מעריכים את נכונותם לשרת בצה"ל, ולכן בחרנו להצדיע  להם לפני הגיוס במופע מיוחד עבורם. האגודה למען החייל תמשיך לחבק אותם ולפעול למענם עד לסיום שירותם"

הפסטיבל מופק על ידי מועדון "יותר"- מועדון ההטבות לחיילי החובה של האגודה למען החייל, אשר מקנה לחיילים הנחות והטבות שונות  בתחומי הצרכנות, הרווחה ותרבות הפנאי. המועדון פועל למען החיילים  עוד בטרם גיוסם, במהלך שרשרת החיול במיטב, לאורך שירותם ועד השחרור.

החברות במועדון אינה כרוכה בתשלום, וחבר במועדון הינו חייל בשירות חובה המחזיק כרטיס אשראי עם סמל המועדון. הכרטיס מקנה לו הנחות והטבות בעשרות בתי עסק מובילים בתחומים השונים: צרכנות, תרבות הפנאי, רווחה, לימודים וסלולאר. באמצעות השימוש בכרטיס חוסכים החיילים כסף רב ומקבלים מוצרים ושירותים שונים בהנחה מיוחדת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה