ליגת האלופות תשודר ב"קאזה דו ברזיל"



"קאזה דו ברזיל", בראשון לציון תלווה את מכבי חיפה בדרכה בליגת האלופות ותשדר את משחקיה.

"קאזה דו ברזיל", בראשון לציון תלווה את מכבי חיפה בדרכה בליגת האלופות ותשדר את משחקיה  התפאורה הברזילאית תשתלב בתפאורה הירוקה עם דגלי הקבוצה  הסועדים ייהנו מצ'ייסר חינם לאחר כל גול  המשחק הראשון ב-15.9.09

מכבי חיפה בליגת האלופות - "קאזה דו ברזיל", המסעדה הדרום אמריקאית שכבר הטביעה את חותמה כמסעדת הבית של כדורגלני ליגת העל, תלווה את הקבוצה של אלישע לוי ותקרין את המשחקים על גבי מסכי פלזמה הקיימים במסעדה וכן במרפסת על גבי מסך ענק. המשחק הראשון ייערך ביום שלישי, 15.9.09.

 הסועדים ייהנו ממבצע 1+1 על בירה "הייניקן" ולאחר כל כיבוש, תפנק המסעדה את כולם בצ'ייסר על חשבון הבית

אוהדי מכבי חיפה שיגיעו אל המסעדה מצוידים באביזרי עידוד, ייהנו מפינוקי קייפיריניה, משקה הקשאסה הלאומי של ברזיל. המסעדה תקושט בדגלי מכבי חיפה לצד התפאורה הברזילאית האותנטית ורקדניות ברזילאיות יבדרו את אורחי המסעדה בהפסקת המחצית.

חברת "הייניקן", נותנת החסות של ליגת האלופות, תעניק שלל מתנות וגאדג'טים לסועדים שייהנו מארוחה כמיטב המסורת הברזילאית, המוגשת בשיטת הצ'רוסקרייה.

הארוחה תכלול 11 סוגי בשרים עם אפשרות ל-14 סוגי בשרים, כאשר אל השולחן יוגשו 5 מנות פתיחה במרכז השולחן: לחם בסגנון בהייה, אורז לבן ברזילאי, תבשיל צ'ילי קורקרנה המתבשל כ-3 שעות על אש נמוכה, תפו"א אפויים בעשבי תיבול וסלט הבית. הבשרים כוללים: שוק טלה, אנטריקוט, פילה בקר, אסאדו, פרגיות ברוטב דבש, קציצות בוליניו, צ'וריסוס ועוד.

בנוסף, ייהנו הסועדים ממבצע 1+1 על בירה "הייניקן" ולאחר כל כיבוש, תפנק המסעדה את כולם בצ'ייסר על חשבון הבית. מומלץ להזמין מקומות מראש בטל' 03/9504000.

לפרטים נוספים: דאדי דלאל 057/4768810

ראשון פור יו

rishon4u

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה