קרן פלס הגיעה ללמד בקריית גנים



הזמרת המוכשרת הגיעה כדי להעביר חוג לפיתוח קול במסגרת ביה"ס "ווקאל" של החברה העירונית.

אפילו הגשם הזועף אתמול בערב לא פיזר את אבק הכוכבים שעטף את שער הכניסה של המרכז הקהילתי של קריית גנים ברגע שנכנסה הזמרת קרן פלס שהגיעה במראה דקיק מהרגיל.בכניסה כבר היו דרוכים לקבלתה מנכ"ל החברה העירונית לתרבות וספורט מר אלי פולק שהגיע עם חיזוק של שתי מנהלות אגף בחברה העירונית, טלי צ'רנר (מנהלת אגף ההפקותואתי וינטרופ (מנהלת אגף אומיות) ומנהלת בית הספר לפיתוח קול (ווקאל) של החברה העירונית, שולי קורן רגוניס.

מקבלים את פניה של קרן פלס (במעיל חום): שולי קורן (מימין), טלי צ'רנר(במרכז) ואתי וינטרופ.(צילום: אבי קקון Rishon4u.co.il)

אל תיקחו את הגעתה של קרן דווקא למרכז הקהילתי בקריית גנים כמובן מאליו...בכל זאת קרן פלס היא זמרת השנה, תגלית השנה, זוכת שיר השנה וזוכת פרס האקדמיה לתיאטרון פעמיים ברציפות...קצת כבוד רבותי....לכל הסקרנים לדעת מדוע הסכימה להגיע דווקא למרכז קהילתי בראשל"צ ולא לבית ספר יוקרתי בת"א, אז הסיבה היא החברות הטובה עם מנהלת בית הספר לפיתוח קול, שולי קורן מרגוליס שהצליחה לשכנעה אותה להצטרף לצוות המנצח שכולל כבר את הזמרת שיר ביטון, פיינליסטית כוכב נולד במיל. וצוות נוסף של מורים מוכשרים (14) הפזורים במספר מוקדים בעיר כגון נאות שקמה, נווה הדרים, פרס נובל וקריית ראשון ומדריכים כ- 300 תלמידים ותלמידות.

שמונה תלמידים המתינו כבר לקרן ישובים בחצי מעגל מול פסנתר חשמלי ונרגשים מעצם המעמד בכיתה שהוכנה מראש. השמונה הם הכיתה הראשונה מתוך שתי כיתות שקרן תלמד.

עומדים מימין: שולי קורן, אלי פולק וקרן פלס. יושבים: חלק מתלמידי החוג. .(צילום: אבי קקון Rishon4u.co.il)

שולי קורן: קרן תעבוד עם 16 תלמידים ותלמידות שעברו מיון קפדני. פרסמנו את החוג בתקשורת המקומית ובאתר האינטרנט שירונט, היו המון פניות ומה שאתם רואים פה אלו שליש מהפונים שהתקבלו לאחר אודישנים.

אלי פולק,  מנכ"ל החברה העירונית: החברה העירונית גאה להתקשט ביוצרת מדהימה אשר הצטרפה לשרותיו של של בית ספר ווקאל של החברה העירונית בהנהלתה של שולי. עם קרן התחלנו את שיתוף הפעולה בפסטיבל ראשון, היום פה בחוג במרכז הקהילתי ולבטח נמשיך איתה גם בעתיד, קרן תתייצב כאן לאורך השנה באופן סדיר ואנו שמחים על כך".

 

"היתרון של ביה"ס שהוא יושב בחברה העירונית שמפיקה את רוב האירועים העירוניים בעיר כגון "פסטיבל ראשון", בימות בעיר, ערב שירי לוחמים ועוד... והתלמידים שמשתתפים בהם זוכים לחשיפה גבוהה ".

בצמוד לכיתה של קרן מצאנו את שיר ביטון מעבירה שיעור בפיתוח קול חבורת ילדות. גם שיר הגיעה בעקבות הכימיה עם שולי וזו לה השנה השלישית כמורה לפיתוח קול.

שיר ביטון (יושבת במרכז), פיינליסטית כוכב נולד בשיעור פיתוח קול. .(צילום: אבי קקון Rishon4u.co.il)

שיר ביטון: פגשתי את שולי בת"א בפרויקט מוזיקלי שנקרא סקלה, נוצרה כימייה מדהימה, התאהבתי באשה, בחזון וברעיון ומאז אני כאן.

Rishon4u ימשיך לעקוב אחרי הפרויקט המעניין של שולי, קרן ושיר ובהמשך נבקר שוב ונביא רשמים מהחוג המתפתח ומאירועים עירוניים בהם הם יהיו מעורבים- בהצלחה !

עוד פרטים על ביה"ס ווקאל של החברה העירונית.

"ווקאל" בית הספר לפיתוח קול ולמוזיקה עכשווית ל החברה העירונית ראשון לציון בניהול שולי קורן (רגוניס) . בית הספר מציע גישה חדשה בתפיסת הוראת המוסיקה . בבית הספר נלמדים המקצועות : פיתוח קול , הרכבים קוליים , הלחנת שירים, גיטרה , פסנתר/קלידים.

גישה הוראתית זו משלבת לימוד תיאורטי ומעשי . שילוב של סגל מורים רחב, מקצועי הכולל אנשי אקדמיה משכילים מול זמרים /אומנים  פעילים ואנשי תעשייה.

ייחוד בית הספר הוא בהתמקצעות מוריו בסגנונות המוסיקה השונים. הסגל מכין את התלמיד לסגנון המוזיקאלי בו הוא מאמין כי ישתלב בעתיד בתחום המוזיקה .

בית הספר מהווה מקור חיבור של מוסיקאים ויוצרים אשר בעתיד ייצגו אותנו בנוף המוסיקה הישראלית . בית הספר מניף על דגלו את המוזיקה הישראלית ומעודד יצירה ישראלית מקורית ורעננה.

שולי קורן, מנהלת ווקאל בית הספר לשירה , זמרת יוצרת בעלת תואר שני במוסיקה מאוניברסיטת תל אביב, תעודת הוראה בחינוך מוזיקאלי וכן תואר ראשון בכלכלה .

שרה עם מיטב תזמורות הארץ (תזמורת אשדוד, תזמורת ירושלים , סינפונייט רעננה ) וכן תחת שרביטם של מאסטרו זובין מהטה, סטנלי סטנפרג ועוד...כעת עוסקת שולי בניהול בית הספר, בהוראת פיתוח קול ובהופעות גם עם שיריה המקוריים.

שולי ייסדה ומנהלת (יחד עם אורנה ליבר) לפני כ6 שנים את בית ספר "סקאלה" לפיתוח קול בו לימדו ומלמדים בין היתר ריקי גל, יהודית רביץ , אוהד חיטמן , רוי אדרי ובקרוב גם רמי קליינשטיין.

למדו אצל שולי פיתוח קול, שחר חסון , יפתי , מיכל זוארץ , קארין אופיר ועוד.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה