צור חוגג עם ילדי הגנים וחיילי צה"ל



מזה שנים מאמצת עיריית ראשון-לציון יחידות בצה"ל, כדוגמת ימ"ס איו"ש, מצל"ח, יחידת החילוץ וההצלה...

ביום חמישי האחרון (15.4.10) התקיים בבסיס מצל"ח שבצריפין, כמדי שנה, טקס חגיגי לציון יום העצמאות בהשתתפות למעלה מ-750 ילדי הגנים, חיילי הבסיס ובכירי העירייה.
מזה שנים מאמצת עיריית ראשון-לציון יחידות בצה"ל, כדוגמת ימ"ס איו"ש, מצל"ח, יחידת החילוץ וההצלה בבה"ד 16, בה"ד 11, קצין העיר המרחבי גדוד 402 בחיל התותחנים ועוד.

העירייה מקפידה על שמירת קשר חם והדוק עם החיילים בכל ימות השנה, הן בימי שגרה והן בימי לחימה וחירום. בעירייה אומרים  כי זו מערכת דו-כיוונית בה גם היחידות מאמצות את העיר ראשון לציון, וניתן לראות זאת במקרים רבים.
 
ראש עיריית ראשון לציון דב צור, שהיה אורח הכבוד בטקס, התקבל בחום על ידי מפקדי הבסיס, סייר בין הנוכחים, ואף השתתף בפעילויות עם הילדים. "אנו מחבקים את היחידות המאומצות בגאווה בכל ימות השנה", אמר צור, "ורואים בהן בסיס לחברה ערכית, חברה המחנכת את דור העתיד שלה לאחריות ומנהיגות אישית, תוך מתן דגש על ערכים, מוסר ותרומה לקהילה. חג עצמאות שמח לתושבי ראשון לציון ולכל בית ישראל".

צור הודה לצוות האגף לחינוך קדם יסודי בעירייה ולעומדת בראשו שולמית זכאי, ולאביטל גולדברג האחראית מטעם העירייה על הקשר עם יחידות צה"ל המאומצות, על ארגון הטקס המופתי.
 
סגן אלוף רפי בן-שבת, מפקד בסיס הדרכה חטיבתי, אמר כי כאיש צבא "אני מבין ויודע שאם לא נהיה חזקים לא נשרוד, והחוסן הלאומי שלנו טמון בחינוך לערכים שאנו מעניקים לידינו. אנו שמחים על החיבור הזה עם עיריית ראשון לציון - הוא מחזק לא רק את ילדי הגנים, אלא גם אותנו".
 
בהרמת כוסית אינטימית שהתקיימה לאחר הטקס החגיגי, סיפר ראש העיר לנוכחים כי  בשבוע שעבר גייס את בן הזקונים שלו לצה"ל ואמר שכאשר בנו נולד, גם הוא קיווה שהוא לא יצטרך להתגייס לצה"ל. "מי ייתן והילדים שחגגו עימנו היום יתגייסו לצבא השלום", אמר צור.
 
צילום: רפאל בן דור.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה