רמי קליינשטיין בקריית גנים



רמי קליינשטיין בכיתת אומן ב"ווקאל" בית הספר לפיתוח קול של החברה העירונית ראשל"צ.

במפגש יחיד מסוגו חוו תלמידי "ווקאל" מפגש עם האומן רמי קליינשטיין. במפגש זה ניסה רמי לתת מדעתו על המקצוע, על כתיבה והלחנה  ושיתף בדרכו המוזיקאלית. טעימה מתוך ה"חיים האמיתיים" מעולם המוזיקה .

רמי לא מאמין ב"כוכבות בזק" נוסח כוכב נולד, מאמין כי יש ללכת דרך על מנת להכיר את עצמך ומתוך כך ליצור ולייצר את הייחודיות של עצמך . 

רמי סיפר על דרכו המוזיקאלית  "נולדתי עם פסנתר בפה" . התחיל לנגן וחונך על ברכי המוסיקה הקלאסית מגיל צעיר מאוד. טען כי מעולם לא חשב לעזוב את המקצוע ואת התחום המוזיקאלי .

בתחילת דרכו הרגיש כי הוא יודע  מה יצליח ומה לא . איזה שיר יתפוס ואיזה לא. אך כשהגיע הכישלון הראשון שלו הרגיש כי איבד את הביטחון. רמי לקח את הכישלון ועשה ממנו – כשרון. טען כי התחיל ליצור מתוך הנפילה , מתוך ה"מום" להגדרתו והמשיך ללכת. דווקא את השיר המוכר והאהוב שלו ביותר – "תפוחים ותמרים" אמר כי לא חשב שיהיה כזה להיט גדול "פשוט חשבתי שזה שיר יפה".

התלמידים התעניינו בדעתו לגבי הוצאת שירים לרדיו, דרך עבודה, השתלבות בתוך מסגרות לימודים אקדמאיות ועוד....

בנוסף שמע רמי את התלמידים ואת השירים פרי עיטם וחווה את דעתו.

ווקאל בית הספר לשירה ולפיתוח קול בניהול שולי קורן רגוניס מצליח לגרום עניין גדול בתעשיית המוזיקה בארץ. רק בחודש שעבר הועלה מופע משירי תלמידים , מופע אשר היווה סיכום לקורס הלחנת שירים של קרן פלס ודורון מדלי. תלמידי בית הספר השתלבו לאחרונה בלהקות הצבאיות ושרו במסגרות טלוויזיוניות ובהופעות עירוניות רבות .

שולי קורן: "אנו שמחים על תרומתו של אומן כה מוערך ,רמי קליינשטיין, לתלמידנו. במפגש עימו למדנו נחישות ואהבת מוזיקה אמיתית מהי. אומן בעל ניסיון כה רב, אשר שיריו כבר הפכו נכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית (כגון ארצנו הקטנטונת ועוד) יכול להוות רק מודל לחיקוי ולמידה ."

צילום: לילך פרנק.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה