טיפים לחיים טובים



בעולם המודרני חשובים הרבה דברים שלא היו אז. מרבית הטיפים פשוט ממליצים לא להתפשר וללכת אחרי הלב

בעולם המודרני של ימינו חשובים לנו הרבה דברים שלא היו חשובים בעבר. אם בעבר היו תפקידים ידועים מראש בחברה וכל שהיינו צריכים הוא למלאם כראוי, כלומר להיות בעל ורעיה מוצלחים, הורים טובים, אנשי קריירה ועוד, הרי שהיום זה כבר לא מספיק. מעבר לתפקידים שאנו ממלאים בחברה המדד להצלחה בחברה המודרנית הפך להיות אחר: מילוי התפקיד יהיה חסר ערך אם האדם אינו חש אושר, סיפוק ומימוש עצמי. במילים אחרות, אנחנו שואפים היום לחיות את החיים הטובים ביותר שנוכל להשיג לעצמנו. לראיה, ניתן לראות כי הספרות היפה שמציעה לאדם טיפים לחיים טובים היא ענפה.

איזה טיפים לחיים טובים אפשר למצוא?

יש טיפים כלליים שמתייחסים לתחומים המרכזיים בחיינו: אהבה, משפחה ועבודה. בתחום הזה מרבית הטיפים פשוט ממליצים לא להתפשר וללכת אחרי הלב: להמשיך ולחפש בן זוג כמעט מושלם, ללמוד ולעבוד קשה ולהתעקש למצוא עבודה מספקת שתהנה לקום אליה כל בוקר. כמובן שיש להשקפה המודרנית הזאת גם מחיר לא פשוט: המרדף אחרי בן הזוג המושלם והעבודה המושלמת, דברים שלא בהכרח קיימים, גורם לאנשים רבים לא להתפשר על שום היבט במערכות יחסים ובקריירה רק כדי לגלות בשלב מאוחר יותר בחייהם שאולי בן הזוג המושלם אינו קיים ושעבודה אינה יכולה להיות מושלמת מעצם הגדרתה כעבודה.

באופן ממוקד יותר, יש טיפים לחיים טובים שמתייחסים לחיי היומיום של האדם. "אל תשכח לחייך לפחות פעם ביום, תתחיל את היום בחצי שעה של עשיית דברים שאתה אוהב, אל תלך לעולם לישון כועס", הם רק חלק מהטיפים הללו. הכלי הבא מעדכן אתכם בטיפ לחיים טובים פעם ביום. בעזרתו לא תשכחו את הדברים הקטנים שעושים את עולמינו לכל כך מיוחד.
באותו האופן, ישנן סדנאות רבות שמלמדות את האדם איך להגיע אל אותם החיים הטובים, אם על ידי שתיקה, חיפוש עצמי, טכניקות הרפיה ועוד.


• טיפים לחיים טובים - המיטב

יש כל כך הרבה טיפים לחיים טובים, עד שחלקם סותרים זה את זה. חלקם אומרים לנו לשתוק ולהתבונן פנימה כדי למצוא את האמת הפנימית שלנו ואת האושר, חלקם אומרים לנו להחצין ולדבר על הכל כדי לא לשמור כלום בפנים. אז אם יש כל כך הרבה טיפים לחיים טובים, איך נדע מה נכון? ומה הפלא שמרבית האנשים היום לא מצליחים להגיע אל הסיפוק בחיים מרוב אפשרויות, מגוון ובלבול?


התשובה היא כנראה שאת הטיפים לחיים הטובים של עצמנו רק אנחנו יכולים לתת לנו. וזה הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לתת: תחליטו מה חשוב לכם בחיים, בין אם זה לשמוח ובין אם זה להגיע להישגים, בין אם זה לשתוק עם עצמכם ובין אם זה לצעוק כדי שכולם ישמעו. ורק אחרי שהחלטתם מה זה, אם עוד לא הבנתם איך להשיג את הדבר לכו וחפשו ספר שילמד אתכם איך להשיגו. 

קרדיט: איתן דויטש www.articles.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה