הוקרה לשחקן אריה צ'רנר



בישיבת המועצה העניקו ראש העיר, דב צור ומנכ"ל החברה העירונית אלי פולק מגן הוקרה לשחקן התיאטרון, הטלוויזיה והקולנוע אריה צ'רנר.

בישיבת המועצה שהתקיימה בשבוע שעבר העניקו ראש העיר, דב צור ומנכ"ל החברה העירונית אלי פולק מגן הוקרה לשחקן התיאטרון, הטלוויזיה והקולנוע אריה צ'רנר, זוכה פרס התיאטרון הישראלי לשנת 2009 – "השחקן הראשי של השנה".

צ'רנר, תושב ראשון לציון, בוגר בית הספר לתיאטרון בית צבי, שיחק בסרטי קולנוע רבים, ביניהם "השיגעון הגדול" ו"אבא גנוב 1". בטלוויזיה שיחק בין היתר בסדרות "הפוך", החבר'ה הטובים", זינזאנה", "השמינייה" ועוד. בתיאטרון שיחק בעשרות הצגות, בין השאר בתיאטרון הספרייה, בתיאטרון באר שבע, ובתיאטרון החאן הירושלמי.
אריה צ'רנר נשוי לטלי, מנהלת אגף הפקות ועוזרת מנכ"ל לפרסום בחברה העירונית ראשון לציון. לזוג שלושה ילדים.
 
ראש העיר, דב צור, אמר במעמד הענקת מגן ההוקרה: "אנו גאים ושמחים שהפרס היוקרתי של "שחקן השנה" הוענק לאריה צ'רנר, בן העיר. אריה הוא אחד השגרירים הבכירים שלנו בעולם התרבות והתיאטרון ואין לנו ספק כי הוא ימשיך ויצטיין עוד בעתיד, ויסב גאווה רבה לעיר ראשון לציון".
 
מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, העניק לאריה צ'רנר זר פרחים ענק וסיפר שהוא מכיר את צ'רנר כ-13 שנה. "אריה הוא שחקן תיאטרון, טלוויזיה, קולנוע, אבל הוא בעיקר שחקן נשמה", אמר פולק והוסיף כי "אנו גאים בו מאוד. בשונה מכוכבי האינסטנט של היום אריה צ'רנר שייך לדור אחר של שחקנים, מקצוען אמיתי. במרוצת השנים הוא הפך למתנדב נלהב של החברה העירונית, ואנו מודים לו על כך".
 
אריה צ'רנר עצמו הודה על המחווה ואמר: "המשיכו להציב את התרבות במרכז ולהצעיד את ראשון לציון קדימה בגאון. אני שמח וגאה להיות חלק מהעיר הזאת".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה