קיבלו את השנה באירוע חגיגי



כ-1,000 מעובדי המערכת העירונית של העיר ראשון לציון קיימו לפני ערב החג הרמת כוסית חגיגית לרגל ראש השנה.

כ-1,000 מעובדי המערכת העירונית של העיר ראשון לציון קיימו לפני ערב החג הרמת כוסית חגיגית לרגל ראש השנה, שכללה הופעה של הזמר ליאור נרקיס, במקרה גם תושב העיר.

הרמת הכוסית התקיימה השנה במתכונת חדשה וניסיונית, במסגרתה התכנסו יחד לראשונה עובדי העירייה יחד עם עובדי החברות העירוניות. האירוע אף התקיים בשעות הערב ולא בשעות הבוקר, על חשבון שעות העבודה, כפי שהיה נהוג שנים רבות. עובדה זו אפשרה לעובדים רבים שלא השתתפו בהרמות הכוסית המסורתיות, כגון סייעות במעונות של החברה העירונית, עובדי תברואה, עובדי מערכת החינוך ועוד להשתתף לראשונה בחגיגה.

ראש העיר, דב צור, אמר לעובדים, "אנו מסכמים שנה של עשייה רבה ופותחים שנה חדשה, מלאים בכוחות מחודשים לקראת המלאכה המרובה שלפנינו. ראשון לציון עומדת בסימן התחדשות ושינוי. ואתם, עובדות ועובדים יקרים, מהווים חלק מהותי מהשינוי הזה".

צור הוסיף, כי "השנה הצלחנו להביא להישגים רבים: עשינו מהלך של התייעלות, שהיה מחויב המציאות. ההתייעלות הזו הביאה לשיפור מצבה הפיננסי של העירייה ועל כן זכינו בשנה האחרונה למעמד עיר איתנה, לפרס ניהול כספי תקין, ולאחרונה נתבשרנו כי ראשון לציון היא העיר היציבה ביותר מבחינה פיננסית. כל הצעדים הללו הביאו לכך שהשנה, לראשונה, בצעד היסטורי, ראשון לציון הייתה לעיר היחידה בארץ שזכתה לאישור בהורדת הארנונה".

צור הודה לעובדים על ההשקעה, המסירות והאכפתיות, ועל "הידיעה שאנו כאן כדי לשרת את תושבי ראשון לציון על הצד הטוב ביותר. זוהי משימתנו, זה ייעודנו".

צור: "שתהיה לכולנו שנה טובה. שנה של בריאות ושמחה, של אחווה ואחדות בינינו, של שלום וביטחון עם שכנינו. מי ייתן והשנה הזו תביא עימה המשך פריחה ושגשוג לעיר ראשון לציון, לתושבי העיר ולכם ולבני ביתכם. אני רוצה לברך את כולנו לקראת שנת תשע"א שתהא שנת עשייה איכותית, ומי ייתן והשנה ניתן תוקף לפסוק "ושבו בנים לגבולם" ונראה את גלעד שליט בחיק משפחתו".בהמשך הערב הודיע מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן, כי "אנו ממשיכים לעודד מצוינות, ועל כן החלטנו לפתוח במסורת ולהעניק ערב ראש השנה את התואר "אגף מצטיין", לאגף שהצטיין בעבודתו. האגף שזכה לתואר הוא אגף מוסדות חינוך והאגף הטכני במינהל שפ"ע, בניהולם של הרצל יחזקאל ואבי מיכלסקי,. עובדי האגף יזכו לטיול בן יומיים שיאורגן על ידי ועד העובדים.

חבר המועצה, מחזיק תיק שיפור פני העיר, אייל מושיוב, אמר כי "מינהל שפ"ע עשה קפיצת מדרגה בשנה האחרונה ואני גאה על העבודה המצוינת של המינהל והאגף בפרט".

בתמונה – עובדי האגף המצטיין יחד עם ראש העיר דב צור וחבר המועצה אייל מושיוב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה