בתו של שגריר הונדורס תלמד בראשל"צ



דב צור:"השגריר, שמקום מושבו בעיר היין, הצהיר כי בתו תשתלב במערכת החינוך העירונית"

ביקור היכרות: שגרירות הונדורס בישראל ממוקמת בראשון לציון, ובעקבות כניסתו לתפקיד של השגריר החדש, הזמינה העירייה את השגריר החדש, חוסה יסיה ברהונה הררה, לביקור בעיר ולפגישת היכרות ראשונה עם ראש העיר. הביקור נערך במעמד ראש העירייה, דב צור, מנכ"ל העירייה גונן פרנקו, סמנכ"לית העירייה חיה ברנפלד ונציגי המחלקה לקשרי חוץ בעירייה.

שגריר הונדורס בישראל, הגיע לארץ לפני כארבעה חודשים לאחר שמונה לתפקידו הדיפלומטי הראשון כשגריר בישראל. במשך 35 שנה שימש בתפקידים צבאיים
  
בכירים ואף כיהן כרמטכ"ל צבא הונדורס. אל הפגישה עם ראש העיר הגיע לאחר שערך סיור בעיר אשר כלל את מוזיאון ראשון לציון, בית יד לבנים, וביה"ס חביב.
 
הביקור נפתח בפגישה אישית בין השגריר לראש העירייה בלשכת ראש העיר, בה שוחחו השניים על רשמיו של השגריר מהעיר ועל שביעות רצונו מהמגורים בה. השגריר ציין בפני ראש העיר כי הוא אוהד נלהב של ישראל ואשתו ושתי בנותיו צפויות להגיע בחודש הבא לישראל.

 בתו של השגריר ביקשה ללמוד באחד מבתי הספר בעיר על מנת שתוכל להשתלב וללמוד את השפה במהירות האפשרית. השניים דנו גם בסוגיית המים בעיר, בענייני חינוך ותרבות ובמציאת מושב קבע לשגרירות הונדורס בעיר.

ראש העיר בירך את השגריר לרגל תפקידו החדש והביע תקווה כי קביעת מושבה של השגרירות בראשון לציון תהווה פתח לשגרירויות נוספות לבוא אל העיר ולהתיישב בה. בפגישה נכחו גם שתי תלמידות מתיכון מקיף ו' בעיר אשר לוקחות חלק בפרויקט "דיפלומטים צעירים", פרויקט אותו מקדמת העירייה מתוך מטרה לשלב בני נוער בעשייה הציבורית ולהקנות להם כלים בתחום.

 השתיים הביעו את שמחתן על הקשר שנוצר עם הונדורס בישראל ואת נכונותן לקחת חלק בהידוק הקשרים.

קרדיט: גלעד מורג  MYNET

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3988517,00.html


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה