דנה פרידר צולמה שיכורה



בול ביום השידורים הראשון, נתפסה המנחה החדשה כשהיא שיכורה-בקושי-זזה. בערוץ לא התלהבו מהבילוי הלילי הפרוע.

דנה פרידר, אמנם, הצטרפה לפני ימים אחדים לערוץ הילדים כמנחה מן המניין, אבל כפי הנראה לא קיבלה ספר הוראות למנחה חדש. כי אם הייתה מקבלת אחד כזה, לא הייתה משתפת את העולם בדעותיה על ג'סטין ביבר ("ילד כאפות") ולא הייתה נתפסת שיכורה-בקושי-מחזיקה-את-עצמה, כפי שהיא מופיעה היום (שני), בצילומי הפפראצי באתר וואלה!.

באותו היום זה היה גם היום הראשון בו פרידר מגישה תכנית בערוץ הילדים. אממה... לפי הדיווחים שהגיעו ל- Eonline, בהנהלת הערוץ ממש לא מרוצים מההתנהגות הבעייתית של המנחה שאמורה להוות דוגמה לדור הצעיר. מיד עם תום השידור, תזומן דנה לשיחת בירור בה יובהר לה כי בתור מנחה עליה להוריד פרופיל ולהציג בפני הציבור רק את הצד היפה שלה, שאינו כולל עישונים, השתכרויות ובילויים פרועים באמצע הלילה. שיחה נוספת מצפה לה בימים הקרובים, הפעם עם מנהלת הערוץ שלמזלה של דנה חולה.

למרות הנושא המפחיד של השיחה, לפי המקורבים לערוץ המנהלים מתכוונים לשמור על רוח נעימה וחינוכית, ואין להם מטרה כלשהי לפטר את הכוכבת, אלא רק להזכיר לה כמה סעיפים בחוזה עליהם חתמה.

מערוץ הילדים נמסר: "ערוץ הילדים מתנגד לשתיית אלכוהול בקרב הצעירים ובני הנוער, ומצפה ממנחיו להוות דוגמה אישית בנושא. לגבי המקרה של דנה פרידר - את מה שיש לנו לומר, אנו אומרים לאנשינו ולא מתנהלים בדרך התקשורת".

קרדיט מערכת Eonline


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה