פיינל פור בפאב "בארסה" בראשל"צ



עשרות אוהדי מכבי תל אביב שלא נסעו לפיינל פור הגיעו אמש (שישי) לפאב "בארסה" שבראשון לציון על מנת לראות את קבוצתם במשחק הפיינל-פור

 

עשרות אוהדי מכבי תל אביב שלא נסעו לפיינל פור הגיעו אמש (שישי) לפאב "בארסה" שבראשון לציון על מנת לראות את קבוצתם במשחק הפיינל-פור מול ריאל מדריד ויצאו בסיום מרוצים מאוד אחרי ה-63:82 של הצהובים.

 

 

האוהדים שלא נסעו לברצלונה חסכו כמה אלפי שקלים ונסעו לברצלונה הישראלית אשר ממוקמת בראשון לציון ונקראת בקיצור ה"בארסה", הפאב שמזוהה כל כך עם קבוצת הכדורגל החליט לתמוך במאבק נגד ריאל מדריד השנואה והציע מגוון משקאות במחירים מצחיקים לקראת האירוע, מה שגרם לעשרות צהובים להגיע ולצפות בחצי גמר הפיינל פור המעניין.

גם הברמנים התגייסו (מור שאולי)

 

בפאב עצמו הייתה אווירה של חג ואפילו העובדים לבשו חולצות של מכבי. לפני המשחק, במהלכו ואחריו שמענו את האוהדים הצהובים שרים וצוהלים ובסיום המשחק היה אפשר לשמוע את שאגות השמחה למרחק של כמה רחובות.

נמרוד אוהד מכבי ת"א שנכח במקום אמר: "ה'בארסה' זה הבית שלנו ופה אנחנו רואים את כל המשחקים של מכבי ואנחנו עושים טירוף ומרימים את המקום לשמיים, מכבי יתנו את הנשמה ובעזרת השם שארפ יניף את הגביע ביום ראשון".

 

הבעלים של פאב ה'בארסה' חן אלמקייס סיפר על המקום שמזוהה גם עם הצהובים: "אנחנו קודם כל מכביסטים ואחרי זה אנחנו אוהדי ברצלונה, מגיל קטן אני אוהד מכבי וביחד עם המשפחה כל יום חמישי אנחנו יושבים ורואים את מכבי ומעודדים אותה ומאז שהמקום נפתח אנחנו משדרים את המשחקים של מכבי בכל יום חמישי, יש לנו שיתוף פעולה עם קורונה שאנחנו מטיסים שני אוהדים כל שנה על חשבוננו לפיינל פור אם מכבי מגיעה לשם, הטסנו לקוחות שלנו לכל פיינל פור שמכבי השתתפה בו בשנים האחרונות".

 

אוהדי מכבי צופים בגמר (מור שאולי)
אוהדות מכבי צופות בגמר(מור שאולי)
 

 

דניאל, שמנוי לקבוצת הכדורגל של מכבי, התייחס למשחק: "מכבי שיחקו מצוין ובעזרת השם הגביע יהיה צהוב, אנחנו אוהבים את מכבי לא רק בכדורסל אלא בכל ענף אם זה כדוריד, כדורעף ואפילו טניס שולחן, בגמר אני אצפה בבית ובוודאות אנחנו לוקחים את הגביע".

 

אוהדות מכבי נהנות בפאב (מור שאולי)
אוהדות מכבי נהנות בפאב(מור שאולי)
 

 

דין המזוהה עם קבוצת הכדורגל סיכם את המשחק: "היה משחק טוב והיה מותח עד שמכבי החליטו להתפוצץ עליהם, ביום ראשון מכבי ייתנו את משחק חייהם מול פנאתינאיקוס ויעשו לנו יום עצמאות שמח עם גביע אירופה".

 

 

אוהדי מכבי צופים בגמר (מור שאולי)
אוהדי מכבי צופים בגמר(מור שאולי)
 
 
שארפ יביא להם גביע? (מור שאולי)
שארפ יביא להם גביע?(מור שאולי)
 

קרדיט: one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה