אופרה ווינפרי הוזמנה לראשון לציון



אופרה ווינפרי, מהנשים המשפיעות בעולם, הוזמנה לבקר בעיר ראשון לציון כאורחת של כבוד.

ווינפרי, אמנם לא תוכל להגיע, אך שלחה מכתב תשובה ובו ברכה את כל תושבי עיר ראשון לציון באיחולים לבביים
 
לפני מספר חודשים הוזמנה אופרה ווינפרי על ידי קרן ראשון לציון ובאמצעות הקונסוליה הישראלית בשיקגו, להגיע לביקור בעיר כאורחת של כבוד.
 
ווינפרי, נחשבת לאחת הנשים המשפיעות בעולם ושוויה מוערך בכ-2.3 מיליארד דולר, מה שמציב אותה בראש רשימת הנשים העשירות ביותר בעולם ומזכה אותה בתואר האפרו-אמריקאית הרווחית ביותר במאה ה-20 וה-21.

אופרה התפרסמה בישראל בעיקר בשל תוכנית האירוח בבעלותה, המוכרת לצופים, בשם "אופרה". מלבד התוכנית, בבעלותה מגזין (O) ואף רשת טלוויזיה משלה (OWN). לצד כל אלו, ווינפרי ידועה בשל פעילות פילנתרופית ענפה מאד ומרבה לספר בכל הזדמנות על חדוות התרומה.
 
בעת האחרונה החליטה ווינפרי לעזוב את הרשת בה שידרה במשך 25 שנים (ABC) ופתחה רשת טלוויזיה משל עצמה (OWN). בשל המהלך, יצאה אופרה לחופשה בת חודשיים.

השמועה גונבה לאוזניו של ראש העיר, דב צור, והוא החליט להזמינה לביקור בעיר כאורחת כבוד ולהעניק לה אות הוקרה על פועלה, כאישה המעניקה השראה לרבים ומובילה בתחום החינוך ובשאיפה לחברה טובה יותר.
 
לאחרונה, השיבה אופרה בשלילה לפנייה. נציגיה שלחו מכתב תשובה בשמה, בו מודים הם על ההזמנה, אך לצערם לא תוכל הגברת ווינפרי להגיע.
 
במכתב נמסר כי אופרה מעריכה מאד את הכבוד אשר יוחס לה ואת ההזמנה, אך אין בכוונתה לבקר בישראל בזמן הקרוב ולכן, לא תוכל להגיע לביקור בעיר. המכתב נחתם בתודות ובאיחולים לבביים לכל תושבי העיר ראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה