רשימת המדינות הירוקות מתרחבת: אלו המדינות שהנכנסים מהן לארץ לא יחויבו בבידוד



משרד הבריאות מעדכן על מדינות ירוקות נוספות שתותר מהן הכניסה לישראל ללא חובת בידוד - הרשימה המלאה והמעודכנת

מטוס אל-על. קרדיט: b1-foto from Pixabay

רשימת המדינות הירוקות מתרחבת: החל מהיום (ב') תותר הכניסה לישראל ללא חובת שהייה בבידוד גם מאוסטרליה, אורוגוואי, איחוד האמירויות, אירלנד, טאיוואן, נורווגיה, סינגפור, פורטוגל ותאילנד.

מדינות אלו מצטרפות לרשימת המדינות שאושרו באמצע החודש ובה נמנות המדינות: אוסטריה, איטליה, אסטוניה, בולגריה בריטניה, גאורגיה, גרמניה, דנמרק, הונג קונג, הונגריה, יוון, ירדן, לטביה, ליטא, ניו זילנד, סלובניה, פינלנד, קנדה, קפריסין, קרואטיה ורואנדה.

יודגש כי כל הנוסעים מישראל ואליה, יחויבו למלא הצהרת בריאות מקוונת טרם כניסתם לטרמינל בישראל או טרם עלייתם לטיסה במדינת המוצא, באתר האינטרנט של משרד הבריאות.

על הנוסעים לוודא את דרישות מדינת היעד, לרבות מדיניות הכנסת נוסעים מישראל ודרישת הבדיקות, המשתנות בין מדינה למדינה לאור מגפת הקורונה. הנוסעים מתבקשים לעטות מסכה ולשמור על כללי הריחוק החברתי גם במדינות היעד.

למען הסר ספק, נוסעים הנכנסים ממדינות שאינן ירוקות מחויבים לשהות ב-14 ימי בידוד. אין חובת בדיקה לשבים ממדינות ירוקות או שאינן ירוקות.

רשימת "המדינות הירוקות" תעודכן אחת לשבועיים באתר משרד הבריאות. למידע נוסף לגבי תעופה בזמן קורונה לחצו כאן, להנחיות לנכנסים מחו"ל לחצו כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה