אטי אדר נבחרה לעמוד בראש מינהל החינוך



אטי אדר, שהזניקה את מקיף ג' העמית באחוז הזכאות לבגרות מ- 67% ל 99% ובכך זכה בית הספר בפרס החינוך הארצי, מונתה לתפקיד * תחליף את ד"ר שוש נחום שמונתה לסמנכ"ל בכיר וראש המינהל הפדגוגי במשרד החינוך.

אטי אדר נבחרה לעמוד בראש מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון. אדר, מי ששימשה עד כה כמנהלת אגף על יסודי בעירייה, תיכנס בימים אלו לתפקידה ותחליף את ד"ר שוש נחום, שמונתה לאחרונה לסמנכ"ל בכיר וראש המינהל הפדגוגי במשרד החינוך. אדר הגיעה לישורת האחרונה עם שתי מועמדות נוספות ומקצועיות שכל אחת מהן ראויה לתפקיד ראש מינהל חינוך בראשון לציון ובכל עיר דומה. ההכרעה הייתה על חוט השערה ולאחר התלבטות לא פשוטה היא נבחרה לתפקיד.

אדר שימשה במשך עשור כמנהלת מקיף ג' העמית והובילה את בית הספר להישגים חסרי תקדים. בין היתר הזניקה את מספר הזכאים לבחינות הבגרות מ- 67% ל 99% במחזור הלימודים תשע"ז. כמו כן הובילה הישגים בבחינות מיצ"ב, התנדבות התלמידים ופעילויות בתחום החינוכי ערכי. על כל אלו זכה בית הספר בפרס היוקרתי ביותר- פרס חינוך ארצי ממשרד החינוך. אדר בעלת תואר ראשון ושני בהצטיינות בכימיה ושימשה בין היתר גם כיו"ר מנהלי בתי הספר בעיר.

לפני ניהול מקיף ג', שימשה אדר כמנהלת החטיבה העליונה מקיף "גינסבורג" האלון ביבנה וגם שם הגדילה את אחוז הזכאים לבגרות. אגב, את תחילת דרכה בהוראה עשתה כאן, בראשון לציון כאשר לימדה כימיה בגימנסיה הריאלית והגישה לבגרות בחמש יחידות. במשך 12 שנים בתפקיד היא הגדילה את מספר התלמידים הבוחרים בכימיה כמקצוע מוגבר וכן הובילה את הישגי התלמידים בכימיה ברמה הארצית.

בעירייה משוכנעים שאדר תמשיך את מגמת הזינוק באחוז הזכאות לבגרות, כזכור אחוז הזכאות בשנה החולפת עמד על 76.6%, הגבוה מבין שמונה הערים הגדולות בישראל. ההישג מתעצם עוד יותר כאשר רק לפני תשע שנים עמד אחוז הזכאות לבגרות על 61.63% ומאז עולה בקביעות. למעשה, חצי מהמקיפים בעיר חצו את 90% זכאות לבגרות, כאשר שניים מהם עברו את ה-98% זכאות. מן העבר השני- בתחום הנשירה, מערכת החינוך בראשון לציון נלחמה על כל תלמיד והעיר ניצבת כיום על אחוז הנשירה הנמוך ביותר מבין הערים הגדולות העומד על 0.65% בלבד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה