אודיטוריום חדש למקיף י' בעלות מינימלית



במסגרת שיפוצי הקיץ במוסדות החינוך, נרקם שיתוף פעולה בין החברה העירונית, מינהל החינוך ובית הספר, ולמעלה מ-200 כסאות שהוחלפו לפני כשנה בהיכל התרבות, הועברו לבית הספר * בנוסף הותקנה רצפת פרקט חדשה ובחטיבת הביניים משדרגים את מבואת הכניסה

בעיצומם של שיפוצי הקיץ במוסדות החינוך, הוביל שיתוף פעולה יצירתי בין החברה העירונית למינהל החינוך לשדרוג משמעותי של אודיטוריום מקיף י', שלאחר התקנת רצפת פרקט, חודש האולם לחלוטין.

כזכור, עיריית ראשון לציון משקיעה בכל קיץ כ-30 מיליון שקלים בשיפוצי מוסדות חינוך. השנה הוחלט לשדרג את מבואות הכניסה במקיף י' על פי אפיון שכבות גיל. בחטיבת הביניים אבני החושן הוחלט לשדרג את כל המבואה ברוח שמה של החטיבה- אבני החושן, בעלות של כ-350 אלף שקלים. עוד חשבו בבית הספר על תיקון הריצוף באודיטוריום שנפתח עם הקמת בית הספר לפני 14 שנים. אולם בדיקת עלויות התיקון העלתה כי ישנה כדאיות גדולה יותר להתקנת פרקט.

התקנת הפרקט חייבה פירוק כיסאות הפלסטיק המיושנים. בנקודה זו עלתה מחשבה לעשות שימוש בכיסאות היכל התרבות שהוחלפו רק לפני כשנה. בעלות שולית שבעיקרה עבודת התקנת הכיסאות, העבירה החברה העירונית בראשות אלי פולק למעלה מ-200 כסאות אולם נוחים למקיף י'. בשילוב הפרקט החדש, האודיטוריום שינה את פניו לחלוטין.

"יש לנו אודיטוריום פנטסטי ומרהיב" מספר בהתלהבות מנהל מקיף י', עופר אילות "היה כאן שיתוף פעולה מצוין בין החברה העירונית, מינהל החינוך ובית הספר". אילות מספר כי האודיטוריום משמש לאסיפות וערבים להורים, הצגות, הופעות, כנסי הורים, פורום שש שנתי ופעילויות נוספות של סל תרבות.

באשר לשדרוג המבואה, אמר אילות "חשוב לנו לתת לחטיבה את לבטא את המאפיין שלה. שדרוג הנראות הפיזית של המבואה תיתן ביטוי משמעותי לערכים של חטיבת הביניים, כמו שיתוף, קידום הישגים, תפיסה כוללת מכבדת ומקבלת שתעביר מסר לתלמידים עם הכניסה לחטיבה." נציין כי במסגרת שדרוג המבואה, ישופצו גם תאי השירותים.

השיפוצים במוסדות החינוך השנה הן חלק מהתכנית שגובשה על ידי מינהל שפ"ע ומינהל החינוך, ובהובלת מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן. עד עתה הושקעו כ-120 מיליון שקלים בשנים האחרונות בתכנית מקיפה לשיפוצי קיץ במוסדות החינוך, שתיתן מענה ארוך טווח לבעיות הפיזיות במוסדות החינוך בעיר. מינהל שפ"ע ביצע בשיתוף מנהל החינוך סקר צרכים, שכלל סיורים בכל מוסדות החינוך בעיר ובחינת בקשות המנהלים. לאחר מכן נקבעו סדרי עדיפויות לטיפול בנושאים השונים, והוחלט כי בראש ובראשונה יטופלו נושאי בטיחות וביטחון הילדים במוסדות החינוך וכן יושם דגש על שיפור הסביבה הלימודית. בשלב הראשון יתבצע טיפול בכל מה שיסייע לשמור על בטיחותם של הילדים בין כתלי בית הספר.

השנה מתמקדים השיפוצים ב-21 מוסדות חינוך: 12 בתי ספר יסודיים, שלוש חטיבות ביניים ושישה מקיפים. בין היתר יחודשו מעבדות, ספריות, חדרי מורים, מבואות , שירותים, מגרשים ואולמות ספורט ועוד, כמו כן יוחלפו בחלק מבתי הספר חלונות, דלתות, תקרות אקוסטיות, ריצוף ותשתיות.  בנוסף ישופצו מועדוניות.

 

צילום עיריית ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה