אבא יצא למלחמה נגד מנהלת ביה"ס של בנו



חוסר האמון של ההורים הישראלים במערכת החינוך מגיע למצבים מדאיגים: בראשון לציון אבא יצא למלחמה נגד המנהלת שלטענתו מתנהגת לא יפה אל בנו, ובפתח תקווה קוראת אמא מודאגת להטיל פיקוח מוגבר גם על הגנים הפרטיים

האמון של ההורים במערכת החינוך הישראלית אינו נמצא בשיאו, ולפעמים נראה שיש להם סיבות מוצדקות לתחושות הללו. מה עושה הורה שהילד שלו חוזר עם סימני אלימות או בהרגשה רעה, והסיפורים שלו מבית הספר נשמעים מסמרי שיער?

זו בדיוק הבעיה שעמדה בפני הורה מראשון לציון, אז הוא החליט לעשות מעשה חריג, וצייד את הבן שלו במיקרופונים שיקליטו את ההתעמרות בו, לטענת המשפחה, מצד המנהלת. המיקרופונים אכן הקליטו דיאלוגים בהם המנהלת נשמעת מגיעה לטונים גבוהים מאוד. "היא לא צריכה להיות יותר מנהלת", מספר לצינור לילה האב, "לאור ההתרחשויות, הילד הגיע עד מחשבות קיצוניות לפגוע בעצמו".

רוצים לקבל עוד עדכונים על אירועים בראשל"צ? הצטרפו ל- Rishonet.com בפייסבוק

בעיריית ראשון לציון לא אהבו את הסיפור. "מדובר בקטע שנערך, עוות ואינו משקף את המציאות", מסרו שם, "בין משפחתו של התלמיד לבין משרד החינוך קיים סכסוך ארוך שהגיע עד לבית המשפט, כאשר המשפחה תבעה את משרד החינוך, אולם בית המשפט דחה את טענותיה - ומאז במשפחה עושים מאמצים כדי להכפיש את המנהלת. מדובר במנהלת מוערכת, שאף זכתה בפרס של משרד החינוך על הצטיינותה".

קרדיט: בר שם אור NANA10.CO.IL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה