שינויים במערכת החינוך העל יסודית בראשון לציון



לקראת פתיחת שנה"ל תשע"ד, פרסמה העירייה מכרז לאיוש תפקיד מנהלת אגף חינוך על-יסודי, ומנהלים לבתי הספר השש-שנתיים מקיף י' (אבני החושן), מקיף ז' (רביבים) ומקיף י"ב (המעיין)

עם סיומה של שנת הלימודים תשע"ג, נערכים בעירייה למספר שינויים במערכת החינוך העל-יסודית בעיר. מנהלת האגף לחינוך על-יסודי, דלילה אשכנזי, הודיעה לאחרונה כי לאחר שנה וחצי בתפקיד מנהלת אגף חינוך על יסודי בראשון לציון, ביקשה לסיים את תפקידה. במכתב למנהלים כתבה אשכנזי כי בימים אלה היא בוחנת אופציות חדשות שיאפשרו את קידומה המקצועי בתחום בו עסקה -  "מנהלי מחלקות חינוך".אשכנזי הודתה לראש העירייה, למנכ"ל העירייה, ולראש מינהל החינוך על הליווי האישי והמקצועי לכל אורך דרכה באגף.

אשכנזי הודתה גם לסגניתה- שוש אבטליון, על דרך משתפת, משותפת ומאתגרת ללא לאות, לאתי שקד מנהלת יחידת הרישום, למזכירות אגף חינוך, למפקחים  פנינה שומרון וחזי סחייק ולכל האנשים איתם עבדה במינהל החינוך.אשכנזי: "אין עוררין, כי היעדים המשותפים שקבענו לשנת הלימודים תשע"ג נושאים פירות ובאים לידי ביטוי בהעלאת אחוז הזכאות לבגרות של בוגרי תשע"ב, בצמצום הנשירה וביישום יעד ההכלה, בטיוב אקלים חינוכי מיטבי, תוך העלאת תחושת השייכות של בני הנוער לעיר ולמורשתה, ותחת מעטפת כוללת של עיר מתנדבת".

בתוך כך, צפויים מספר שינויים בתפקידי המנהלים בבתי הספר השש-שנתיים בעיר. מנהלת  מקיף ז' (רביבים), ורד מרום, הגיעה לגיל פרישה ויוצאת לגמלאות לאחר שכיהנה 18 שנה בתפקיד מנהלת בית הספר, מיומו הראשון של בית הספר. מרום הביאה את בית הספר להישגים מכובדים וזכתה להערכת התלמידים, ההורים, אנשי צוותה, גורמי מינהל החינוך בעירייה וראש העירייה.

מכרז למנהל חדש לבית הספר פורסם לאחרונה. מנהלת מקיף י' (אבני החושן) כרמן צוקרמן, תצא בשנת תשע"ד לשבתון ובימים אלה פורסם מכרז למילוי התפקיד לפרק זמן של שנה. במקביל, על רקע צמיחת מקיף י"ב (המעיין) לבית ספר על יסודי שש-שנתי, פורסם מכרז למינוי מנהל לבית הספר השש-שנתי. יש לציין, כי בית הספר צפוי לעבור למשכנו החדש בקריית החינוך החדשה בנחלת יהודה. ראש מינהל החינוך, ד"ר שוש נחום, הודתה לדלילה אשכנזי ואמרה כי תרומתה לקידום מערכת החינוך העל-יסודית ניכרת ומוערכת.

נחום איחלה לאשכנזי הצלחה בהמשך דרכה. באשר לשינויים הצפויים, ציינה ד"ר נחום, כי המינהל נערך לחילופי הגברי. בימים אלו מפורסמים המכרזים לאיוש התפקידים המתפנים, ופרק הזמן מאפשר לנו לאייש את התפקידים ולהתחיל את שנת הלימודים הבאה כהלכתה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה