בית הספר "רוזן" הגן על התואר בחידון התנ"ך העירוני



חתן חידון התנ"ך העירוני לשנת תשע"ג הוא אור ברוך צ'פלין .מבית ספר "רוזן" שזכה גם בשנה שעברה במקום הראשון
החידון מתקיים בעיר זו השנה השישית במסגרת שבוע החינוך בראשון לציון

במסגרת שבוע החינוך שהתקיים בעיר השבוע, קיים מנהל החינוך את חידון התנ"ך השישי לבתי הספר היסודיים הממלכתיים בעיר. החידון נערך במעמד ראש העירייה, דב צור, סגן ראש העירייה, הרב אריה כהן, רבה הראשי של העיר ראשון לציון, יהודה וולפא, ראש מינהל החינוך, ד"ר שוש נחום, מנהל אגף חינוך ותרבות חרדית במינהל החינוך, מאיר צבר, ראש אגף חינוך יסודי, מירי אור גוטפריד, בעלי תפקידים נוספים המינהל החינוך, אנשי חינוך ועוד. החידון נערך בשיתוף פעולה של האגף לחינוך ותרבות חרדית ואגף חינוך יסודי במינהל החינוך.

נציגי בתי הספר לקחו חלק בתהליך חוויתי של למידה בין כתלי הכיתה ומחוצה לה. הם למדו את סיפורי המקרא והכירו דרך נופי הארץ את הסיפורים המקראיים כשסיירו בעמק האלה. לגמר החידון אותו הנחה הד"ר אבשלום קור עלו נציגים מ-14 בתי ספר. בתום התמודדות מותחת זכה אור ברוך צ'פלין מבית הספר "רוזן" במקום הראשון. בית הספר הצליח להגן על התואר כאשר בשנה שעברה היה זה תלמיד בית הספר דוד מיכלס שהשיג את המקום הראשון.

למקום השני הגיע רועי שחר מבית הספר "נווה דקלים" ולמקום השלישי הגיע שלו מוסרי מבית הספר יסוד המעלה.

ראש העירייה, דב צור, אמר בתום החידון: "אומנם יש רק זוכה אחד בתואר הנכסף, אך בסופו של חידון - כולם זוכים. התנ"ך הוא נחלת כלל ישראל- הוא אינו שייך לזרם כזה או אחר בעם וכולנו יכולים ליהנות ממנו ולהפיק את המיטב. אני מאמין כי כל משתתפי החידון יצאו נשכרים, וזכו ליהנות ממטען רוחני חשוב."

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה