דב צור : "יש לכם שעה וחצי פנויות בשבוע?



עיריית ראשון לציון בשיתוף עמותת פוש מגייסת מתנדבים שישמשו כמורים פרטיים לילדים * "ילדים רבים זקוקים לסיוע, אוזן קשבת, יד מלווה ולמבוגר משמעותי שיוביל אותם בדרך הנכונה להצלחה" הסביר ראש העירייה, דב צור

בשבוע שעבר קיבלו כל עובדי העירייה מייל מראש העירייה, דב צור, שנפתח בשאלה: " יש לכם שעה וחצי פנויות בשבוע?". מאחורי השאלה עומדת יוזמה של העירייה בשיתוף עמותת פוש (פועלים לשוויון בחינוך) לגייס מתנדבים שישמשו כמורים פרטיים לילדים, שזקוקים לסיוע במקצועות לימוד שונים.

במכתב מסביר צור את חשיבות הנושא: "בארבע השנים האחרונות עשינו צעדים רבים להעלאת איכות החינוך בעיר וקצרנו לא מעט פירות. יחד עם זאת, ילדים רבים – רובם מרקע סוציו-אקונומי נמוך – זקוקים לעוד לסיוע, לאוזן קשבת, ליד מלווה, למבוגר משמעותי שיוביל בדרך הנכונה להצלחה".

כידוע נושאי החינוך וההתנדבות קרובים לליבו של ראש העירייה שרק בשנה האחרונה הנהיג שילובם של שיעורים בצדק חברתי, מעורבות חברתית והתנדבות, לצד השיעורים הפדגוגים. "אם אנחנו רוצים לשנות את פני החברה הישראלית, עלינו ללמד את הערכים הללו כפי שאנו מלמדים אלגברה ואנגלית" הסביר צור.

בעקבות הפנייה בתיבות הדואר של עובדי העירייה ובפייסבוק פנו עשרות מתנדבים פוטנציאליים לעמותה. צור: "אם אנחנו מדברים על עיר מתנדבת, עלינו להתחיל כאן, בבית העירייה, בו יש אנשים מצוינים, ערכיים ומסורים, שפועלים בכל שעות היום למען העיר ותושביה. ההתנדבות היא המשך טבעי של העשייה של האנשים הללו, ואני מקווה שיחד נצליח כולנו לסחוף עוד ועוד אנשים למען המטרה".

עמותת פוש הפועלת לקידום ילדים, הסובלים מפערים לימודיים וחינוכיים כתוצאה מהרקע הסוציו אקונומי ממנו באו, תרכז את המתנדבים הפוטנציאלים ובהתאם למקצוע והידע של כל אחד מהעובדים, הם ישולבו במסגרות החינוכיות השונות: בתי ספר, מועדוניות, מרכזי למידה, מרכזי קהילה ועוד.

לכל המעוניינים להתנדב, ניתן לפנות לרכז המתנדבים אלון פורת בטלפון: 050-8512286 או במייל[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה