ביה"ס דורות מאמץ את ילדי "ניצני ראשון"



בית הספר "דורות" המאמץ בשנים האחרונות את ילדי העמותה הסובלים מבעיית נכות קשה הפיקו ערב חנוכה שמח במיוחד. "לעמוד מהצד ולראות את החיוך והגאווה של התלמידים שהצליחו להאיר לילדים את החג, זוהי זכות ענקית" סיפרה מנהלת בית הספר

כמדי שנה, ביקשו תלמידי חטיבת הביניים ומוריהם בבית הספר "דורות" להפיק ערב חנוכה משותף עם ילדי "ניצני ראשון" הסובלים משיתוק מוחין וניוון שרירים. צוות בית הספר בהובלתה של פנינה מיטרני יצרו את הקשר עם העמותה, התלמידים גייסו את ועד ההורים בראשות סוזי דהן, למשימה ובעלי מרכז האירועים "פיור",שרלי משולם, תרם את המקום והקייטרינג וכולם נהנו מערב גדוש שהחל בהדלקת נרות והמשיך בשירים ומשחקי חברה שהכינו התלמידים וצוות בית הספר.

התלמידים סיפרו שהמפגש גרם להם לפרספקטיבה אחרת על החיים, הם בילו עם הילדים שהיו מלאי שמחת חיים וביקשו לקיים אירועים משותפים. מנהלת בית הספר, חבצלת לוטן, מוסיפה: "זה היה אירוע מרגש מאוד. לעמוד מהצד ולהביט בהורים , בצוות החינוכי ובילדי בית הספר ולראות את החיוך והגאווה שלהם שהצליחו להאיר לילדי 'ניצני ראשון' את  החג זוהי זכות ענקית".


 
הפעילות בחנוכה היא חלק ממערך התנדבות הבית ספרי שמטרתו להעמיק ולחזק את הערכים והאחריות החברתית בקרב התלמידים ומצמיח אותם להיות רגישים ומסורים, בעלי יכולת נתינה ומעורבים סביבתית. כך למשל מאמץ בית הספר גם את האזרחים הותיקים בדיור המוגן "עד 120" שגם עימם חגגו התלמידים את חג החנוכה ובמהלך השנה מבקרים את הדיירים ומתעדים באמצעים דיגיטליים את סיפור חייהם במסגרת פרויקט קשר רב דורי.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה