ע​לייה בתוצאות המיצב במקיף הדתי



בשבוע שעבר העבירו מנהלת המקיף העירוני הדתי, הגב' חיה שוירמן ומנהל חטיבת הביניים, מר חנן נוימן, מכתב לראש העירייה בו הם מדווחים על שיפור בכל המדדים של בחינת המיצ"ב לעומת שנת תש"ע, כאשר ברוב המדדים ממוצע בית הספר גבוה מהממוצע הארצי.

המנהלים ציינו כי חלה עלייה מדהימה בשביעות רצון המורים, על אף העבודה המאתגרת העומדת בפניהם, והיא עומדת על 82% לעומת ממוצע ארצי העומד על 70%. אין לנו ספק, אומרים המנהלים, כי תוצאות אלו הם פרי ההשקעה האדירה של העירייה, ומציינים  לטובה את פרויקט תב"ל, הנותן מענה לתלמידים בתום יום הלימודים בתחום הרגשי, הלימודי, החוויתי והתזונתי. ראש אגף חינוך על יסודי בעירייה, דלילה אשכנזי, אומרת כי אוכלוסיית בית הספר מונה אחוז גבוה של יוצאי העדה האתיופית והעירייה נותנת לזה מענה באמצעות פרויקט תב"ל - תכנית בגרות ליוצאי העדה האתיופית - המיועד  לתלמידי  כיתות ח'- י"א.

הפרויקט מאפשר הפעלת  מרכז למידה בקבוצות קטנות תוך מתן מענים דיפרנציאליים לצרכי התלמידים. התכנית בכללותה מכוונת להעלאת אחוזי הזכאות של התלמידים, מניעת נשירתם ועלייה בתחושת שייכותם לבית הספר תוך יצירת תחושת גאווה למקום ולעיר ראשון לציון. המנהלים גם ציינו לטובה את השדרוג הפיזי של בית הספר, בין השאר, שדרוג המזגנים והקמת חדר כושר שאיפשר הקמת מגמה לחינוך גופני ברמה של 5 יחידות לימוד. כמו כן, חיזוק בתחום הפדגוגי, מגמות לימוד חדשות, מעבדות מחשבים, חדרי לימוד המאפשרים למידה עם מצגות ושעות תגבור רבות – כל אלו השפיעו על רווחת התלמידים והמורים. 

שוירמן ונוימן ביקשו להודות לאנשי מינהל החינוך, בראשות ד"ר שוש נחום והאגף לחינוך על יסודי על השותפות והמעורבות העקבית בנעשה בבית הספר.  ראש העירייה, דב צור, הודה לשניים ואמר כי כל ההשקעה הרבה של העירייה לא הייתה עוזרת, אילולא מסירות צוות בית הספר בראשות המנהלים. צור הוסיף כי מלאכה רבה עוד לפנינו, אך הוא שמח כי כבר רואים את התמורה בהשקעה בחינוך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה